Gå til innhold

Kjærlighet i 2012

Anbefalte innlegg

hehe. Dette kan være en utfordring for meg;) Jeg liker ikke å vente på at noe skal skje, da ordner jeg det heller selv. Mitt nyttårsforsett blir da å smøre meg med tolmodighet;)

Kjenner meg selv igjen der, gitt ;) Jeg liker å ha kontrollen over det meste - men har etterhvert kommet til at det er langt mer spennende å vente til den store kjærligheten daler ned i fanget mitt :P Jeg er tross alt mye mer verdt enn at jeg kan ta til takke med den første og beste som viser interesse ;)

Fortsetter under...

Men det er ikke det de trakter etter.

Det er samvær, trygghet, oppmerksomhet osv - som de forveksler med forelskelse, og som dermed fint kan brukes som grunnlag :)

Når det er sagt, jeg skal gifte meg med en jeg ikke var forelsket i med en gang. Han var faktisk ganske dust det første halve året jeg kjente ham... Men nå, love of my life :)

''Det er samvær, trygghet, oppmerksomhet osv - som de forveksler med forelskelse, og som dermed fint kan brukes som grunnlag :)''

Spørs hvor lenge det grunnlaget varer? Jeg har gjort den feilen en gang, og er livredd for å gå i samme fella en gang til...;)

''Når det er sagt, jeg skal gifte meg med en jeg ikke var forelsket i med en gang. Han var faktisk ganske dust det første halve året jeg kjente ham... Men nå, love of my life :)''

Oki, jeg skal gi det en sjanse dersom noe sånt skjer meg ;)

Persille1365381127

''Det er samvær, trygghet, oppmerksomhet osv - som de forveksler med forelskelse, og som dermed fint kan brukes som grunnlag :)''

Spørs hvor lenge det grunnlaget varer? Jeg har gjort den feilen en gang, og er livredd for å gå i samme fella en gang til...;)

''Når det er sagt, jeg skal gifte meg med en jeg ikke var forelsket i med en gang. Han var faktisk ganske dust det første halve året jeg kjente ham... Men nå, love of my life :)''

Oki, jeg skal gi det en sjanse dersom noe sånt skjer meg ;)

Vel, lang historie kort: møttes på jobbarrangement, var på fest etterpå, endte opp hjemme hos meg, og det var VELDIG bra. Ergo møttes vi igjen. Og igjen. Men så var han dust, og jeg kuttet ham ut. Tre ganger over ett år, som i nektet å ha noe med ham å gjøre.

Men så skikket han seg, gjorde en innsats, og lovet gull og andre grønne skoger. Han fikk harde vilkår, fulgte dem, og fridde etter to år. Nå er det snart fire år siden vi møttes første gang - og til sommeren gifter vi oss.

Så alt kan skje og alle kan endre seg (om potensialet er der).

Gjest Elextra

Hehe, det hadde vært fint å kunne slå to fluer i en smekk: Både bli i bedre form og møte en mann;)

Liker du å gå på ski? Min erfaring er at det er mange kontaktsøkende menn langt inne i marka en vinterdag (hemmelig tos, dette ;)). Vet jo ikke hvor dypt kontaktsøken sitter, men de nøler i hvertfall ikke med å stoppe og prate litt om jeg er alene og tar en pust i bakken for å smøre eller drikke litt. Skulle ikke forundre meg om en del av dem er i markedet - noe å tenke på? :)

Persille1365381127

Liker du å gå på ski? Min erfaring er at det er mange kontaktsøkende menn langt inne i marka en vinterdag (hemmelig tos, dette ;)). Vet jo ikke hvor dypt kontaktsøken sitter, men de nøler i hvertfall ikke med å stoppe og prate litt om jeg er alene og tar en pust i bakken for å smøre eller drikke litt. Skulle ikke forundre meg om en del av dem er i markedet - noe å tenke på? :)

Er ikke det litt sånn turgreie da? At man snakker med de man møter? Men du har helt rett i at det er en mulighet. Da kan man jo ta følge videre om det er hyggelig, eller man kan avtale å møtes neste helg....

Annonse

Vel, lang historie kort: møttes på jobbarrangement, var på fest etterpå, endte opp hjemme hos meg, og det var VELDIG bra. Ergo møttes vi igjen. Og igjen. Men så var han dust, og jeg kuttet ham ut. Tre ganger over ett år, som i nektet å ha noe med ham å gjøre.

Men så skikket han seg, gjorde en innsats, og lovet gull og andre grønne skoger. Han fikk harde vilkår, fulgte dem, og fridde etter to år. Nå er det snart fire år siden vi møttes første gang - og til sommeren gifter vi oss.

Så alt kan skje og alle kan endre seg (om potensialet er der).

Herlig at det ordna seg da :))

Gjest Elextra

Er ikke det litt sånn turgreie da? At man snakker med de man møter? Men du har helt rett i at det er en mulighet. Da kan man jo ta følge videre om det er hyggelig, eller man kan avtale å møtes neste helg....

Det er forskjell på turprat ;) - de signaliserer på et vis at de er tilgjengelige. Det paradoksale er jo at det er ikke jeg, og jeg tror ikke jeg merket så mye til dette den gang jeg var singel. Men kan hende er det mer en 40+ greie.

trollemor;o)

''Nei, til mer du leter til verre er der å finne ham... slapp av og lev livet ditt. Plutselig dukker han opp.''

Dette stemmer vel ikke helt. Om du ikke er åpen for å finne kjærligheten, finner du den ikke. Du finner heller ikke kjærligheten om du ikke er sosial og stort sett holder deg hjemme (med mindre du ikke driver med nettdating). Og da er du jo litt tilbake til det trådstarter spurte om om å oppsøke og lete etter kjærligheten direkte.

Det er forskjell på å oppsøke kjærligheten og være på desperat let etter kjærligheten!

Selvfølgelig skal man være åpen for kjærligheten, men det er fort gjort å bli desperat og bare tenke på å finne Ham... Det er mange som går ut med ett for øye, nemlig å finne den rette. Det jeg mener er at hun skal leve livet sitt, selvfølgelig være åoen for kjærligheten, men ikke tenke kun på det.

De fleste har vel erfart at kjærleiken dukker opp når en minst venter det?

Selvfølgelig skal man være åpen for kjærligheten, men det er fort gjort å bli desperat og bare tenke på å finne Ham... Det er mange som går ut med ett for øye, nemlig å finne den rette. Det jeg mener er at hun skal leve livet sitt, selvfølgelig være åoen for kjærligheten, men ikke tenke kun på det.

De fleste har vel erfart at kjærleiken dukker opp når en minst venter det?

Ja, jo. bare jeg som sbvarte ut i fra min egen erfaring. var singel i 8 av mine beste år fordi jeg ikke gjorde noe som helst for å finne meg en. I et kvinnedominert yrke og med en vennekrets bestående kun av jenter, var det dermed ikke så store muligheter for å finne HAM. Jeg hadde det fint som jeg hadde det og syntes at dating bare hørtes pinlig og harry ut. Tenkte at om jeg skulle finne meg en mann, så måtte han falle ned i fanget mitt ;)

Og siden det skjer relativt sjeldent, så forble jeg singel..

Helt til jeg bestemte meg for å åpne meg litt for sjekkemarkedet og aktivt flørte. Et par mnd senere endte jeg opp med kjæresten jeg har i dag og som jeg har vært sammen med i 3 år!

Gjest looking for love

Jeg liker forsåvidt å gå på ski, men har litt problemer å komme meg ut dersom jeg ikke avtaler med noen andre.. Og når man er flere sammen er det vel ikke like lett å komme i kontakt. Og så er jeg nok en god del yngre enn 40, og innbiller meg at de på min alder som går på ski er sånne typiske "birkebeinere" som går for å trene og irriterer seg grønn over sinker som meg som helst går søndagstur i påska. Så spinningforslaget heller jeg mer mot, men det er det å sjekke opp noen etter en spinningtime..;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...