Gå til innhold

Kvinner med lang hals.

Anbefalte innlegg

Ser på tv og andre media at vakre kvinner i USA ofte har meget lang hals.Ser ikke at kvinner i andre land så ofte har det samme problemet.

De skjuler det ofte med halstørkle høyhalsede gensere og langt hår.

Med kort hår hadde noen av disse kvinnene sett ut som en struts.

Er det fordi disse kvinnene ofte er vakre,at de "formerer seg" siden menn faller for disse "strutsene"?

Tipper at det er en viss sammenheng mellom det å være meget vakker,og lengden på halsen.

Mulig at dette "problemet" finnes i hele verden,men har som sagt bare sett det i media,så jeg har ingen bevis.

Liker ikke selv de aller tynneste,men foretrekker heller Helene Bøksle "typen".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374268-kvinner-med-lang-hals/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Med kort hår hadde noen av disse kvinnene sett ut som en struts.''

Hvis du føler deg mobbet fordi du veier mer enn gjennomsnittet, kan du kanskje være et godt eksempel og holde karakteristikker av kvinners hals- og hårlengde for deg selv.

Snakker ikke om verdens vakreste,nemlig de Norske.Snakker om de amerikanske.

Takk! Til å være et menneske som føler seg mobbet og trakassert av media pga overvekt, synes jeg det er bemerkelsesverdig at du selv velger å omtale mennesker på denne måten.

Selv er jeg en av disse som da sannsynligvis ser ut som en struts - jeg har lang hals og kort hår... Men det merkelige er at de fleste ser på dette som ganske så vakkert, og ingen har tidligere sammenlignet meg med et fjærkre...

Annonse

Takk! Til å være et menneske som føler seg mobbet og trakassert av media pga overvekt, synes jeg det er bemerkelsesverdig at du selv velger å omtale mennesker på denne måten.

Selv er jeg en av disse som da sannsynligvis ser ut som en struts - jeg har lang hals og kort hår... Men det merkelige er at de fleste ser på dette som ganske så vakkert, og ingen har tidligere sammenlignet meg med et fjærkre...

Rakker du ned på fjærkre nå, hæ? ;-)

Jeg har aldri engang hørt om noen som mener at en lang hals er noe annet enn kvinnelig og elegant.

Med vennlig hilsen

Snakker ikke om verdens vakreste,nemlig de Norske.Snakker om de amerikanske.

''Snakker ikke om verdens vakreste,nemlig de Norske.Snakker om de amerikanske.''

Åja, men da er det vel bare fritt frem for å snakke nedsettende om dem da? Siden de ikke er norske, men amerikanske mener jeg.

For det første er da en lang hals bare elegant og kvinnelig, og alle de kvinnene jeg kjenner er stolt over det.

For det andre, og mer fundamentalt, hva er forskjellen mellom denne type innlegg du skriver (med ord som "struts"), og de innleggene du har klaget over?

Kanskje ikke så stor.Har du noenforslag? Åpent?

Kort Hals.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...