Gå til innhold

Hva kan dette komme av? "Rommet danset"

Anbefalte innlegg

Jeg tar blodtrykksdempende medisiner og hadde en ubehaglig opplevelse i romjula.Jeg reise meg for fort opp fra min stol på datarommet og gikk fort inn på stua og slang meg fort ned i min stressless.( så fort en hvalross klarer å "løpe")

Hele stua begynte å "danse" og jeg måtte lukke øynene.I løpet av 10-15 minutter ga det seg,men ikke før jeg ble så kvalm at jeg holfdt på å spy.Jeg ble kald og svettet.

Kan dette skyldes at jeg tok dobbelt dose av Ramipril 5mg og Carvedilol 6,25 mg?

Jeg veier 150 kg og er 53 år.Har også høyt kolestrol.

Jeg hadde ikke spist noe den dagen eller drukket annet enn kaffe.

Jeg våknet kl 11.30 og hadde ikke spist noe før dette hendte bare kaffe og 2 ruter sjokolade.

Dette hendte ca kl 13.00 en hverdag for jeg skulle se på MASH på tv zebra.

Var på legevakten ca kl 14 og Ahus ca kl 15.

Kjøpte mat på veien til Ahus.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374273-hva-kan-dette-komme-av-rommet-danset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

OK.1000 takk!

Det gir seg ikke gitt.Men det opptrår bare når jeg er sulten og om jeg rister på hodet eller kommer borti veggen når jeg ligger i sengen.

Det går over når jeg lukker øynene og teller til 20.

Det er veldig ekkelt,og jeg tar nå alle mine blodtrykkstabletter som jeg skal.

Spiser det samme men litt oftere.Legger meg ikke lenger sulten.

Bare 1 lite glass h-melk døyver sulten nok til at jeg sovner.Er den veldig kald tar jeg den 1 min i microen 600 watt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...