Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nettopp fått påvist PBC, og prøver å finne ut mest mulig om denne sykdommen. Har forstått at dette er en autoimmun sykdom, som ikke kan kurerest...

Det jeg lurer mest på, (som jeg også skal ta opp med legen) er denne sykdommen og kjemikalier. Det står noen plasser at PBC sannsynligvis er utløst av en miljøgift, virus eller kjemikalier... Jeg jobber på et laboratorie,med asfalt, og da med metylenklorid. Bruker selvsagt masker og annet verneutstyr, men blir nå sååå skeptisk til om dette kan være mer skadelig for meg, om det kan gi progresjon i sykdommen om jeg fortsetter å jobbe med dette. Er fortsatt sykmeldt, og kommer ikke til å returnere til arbeidet før noen kan si til meg at det er 100 % sikkert at det ikke kan forverre sykdommen.. Hva mener dere leger her om dette..?? Håper på svar..!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374317-prim%C3%A6r-bili%C3%A6r-cirrhose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...