maxis Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Dagen etter jeg utførte oralsex på en ny mann, fikk jeg frykelig dårlig ånde/smak som virker som ligger langt bak i halsen. metallisk eller møllkule-aktig på en måte... Hva kan dette være? Klamydia? Er rimelig fortvilet her. Hjelper ikke med munnskyllevann/B12-boost (eller hva det nå heter). 0 Siter
Ugga Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Du er ikke gravid, da? Jeg har hørt man kan få metallisk smak i munnen når man er gravid. Ja, jeg vet at man ikke blir gravid av oralsex, men dere har kanskje også bedrevet andre seksuelle aktiviteter. 0 Siter
maxis Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Skrevet 5. januar 2012 Du er ikke gravid, da? Jeg har hørt man kan få metallisk smak i munnen når man er gravid. Ja, jeg vet at man ikke blir gravid av oralsex, men dere har kanskje også bedrevet andre seksuelle aktiviteter. Er helt sikkert ikke gravid.... 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Du kan få diverse kjønnssykdommer i halsen. Gonore, Klamydia, Syfilis, Mykoplasma. Heldigvis er Zgonore og Syfilis sjeldent. Selv om det er aldri så pinlig: kom deg til legen og få tatt en bakteriepøve i halsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.