Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har prøvd å bli gravid siden sommeren 2008. Ble gravid i februar 2009, men mistet i uke 8, og satt inn p-stav fordi jeg trengte pause fra babysyken. Tok den ut etter 3 mnd pga bivirkninger og gikk så på p-piller i 2 - 3 mnd. Etter dette har jeg ikke gått på noe. Vet at jeg hadde regelmessige eggløsninger før jeg satt inn p-staven, men vet ikke nå. Har regelmessig mentruasjon, og veldig kraftige blødninger og smerter. Vet noen av dere hva som kan være galt? Har tenkt på endometriose, eller tette eggledere. Men har ikke sjekket meg. Blir veldig glad for svar! :)

Ps! Er ikke over 25 år, så alder skal ikke ha noe å si.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374453-blir-ikke-gravid-etter-spontanabort/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det er bare å fortsette å prøve. Du kan også kjøpe eggløsningstester så har du litt kontroll på når du har eggløsning. Det kan jo være at det bare tar litt tid. Men tror ikke de har den regelen lengre at man skal vente et helt år lengre før man kontakter lege for undersøkelse, så det ville jeg også ha gjort.

Gjest Elextra

Har ikke anelse om hva som være galt (om noe), men generelt anbefales at man lar seg undersøke hos lege om man aktivt har forsøkt å bli gravid i over et år uten hell. Du er ennå ung, men om du virkelig har lyst på barn, er det ingen vits i å drøye med å gå til legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...