Gjest Kjærlighet uten forelskelse Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Har vært sammen med kjæresten min i snart to år og er veldig glad i ham. Da vi møttes første gang hadde vi en umiddelbar bra kjemi og jeg tenkte at DENNE fyren vil jeg bli bedre kjent med og prøve å satse på! Var ikke forelsket, men tenkte det ville komme fordi han var en så fin fyr. Både i måten å være på og forsåvidt utseendemessig. Forelskelsen kom, derimot aldri. Men jeg har blitt mer og mer glad i og føler vi passer veldig godt sammen. Vi har mange av de samme interesser og samme holdninger og verdier. Kjenner allikevel det er litt trist at jeg aldri har følt forelskelse for ham. Jeg kjenner også at jeg ikke tenner på ham spesielt, rent seksuelt. Vi har et åpent, trygt, eksperimenterende og fint sexliv, men kjenner jeg sliter litt med lysten, siden jeg ikke tenner på ham så veldig. Vet ikke hvorfor jeg ikke tenner på ham heller, for han er ikke lite attraktiv heller. Men slik er altså situasjonen. Kan fortsatt ha seksuelle fantasier om eksen min, mens vi har sex og kjenner jeg har veldig dårlig samvittighet for dette. (Vil forøvrig ALDRI hatt eksen min tilbake, så det er sagt!). Så nå lurer jeg litt på om det hele tatt er mulig å ha et forhold til en kjæreste, en aldri har vært skikkelig forelsket i og som en ikke tenner på seksuelt? Sexslysten vil vel ikke akkurat bli bedre sammen med ham med årene? Bør jeg gjøre det slutt av den grunn når alt det andre funker? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/374546-%C3%A5-ikke-v%C3%A6re-forelsket-og-tenne-p%C3%A5-kj%C3%A6resten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AlbanEek Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hmm du har dårlig smak mht. menn? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/374546-%C3%A5-ikke-v%C3%A6re-forelsket-og-tenne-p%C3%A5-kj%C3%A6resten/#findComment-3288651 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.