mah-jong Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Damer, damer...... Klart at mannen kan fole seg dum, om han ikke klarer aa gi dama orgasme ®. Jeg er etterhvert godt voksen, og har vert borti en del damer. Noen har kommet lett, og mange ganger, andre aldri... Er vel ikke vanskelig aa tenke seg hvem jeg hadde mest glede av aa ha sex med. Ei fortalte meg at ingen hadde klart aa gi henne orgsame noensinne...Gjorde jo flere helhjertede forsok, men uten suksess....Det ble med det, ser faktisk ingen grunn til aa ha et seksuelt forhold til ei dame som det ikke gaar for. Damer er jo generelt ikke serlig "naadige" hvis mannen sliter med ereksjonen eller selvtilliten, da er det jo ikke urimelig om vi menn syns det er heller stusslig naar det ikke gaar for dama. I mitt siste forhold (som varte i 5 aar), mistet jeg til slutt interessen for sex, nettopp pga dette.... Jammen, det går jo for innsenderen, hun må bare få bruke henda sjøl underveis. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/374547-kj%C3%A6resten-f%C3%A5r-ikke-til-%C3%A5-gi-meg-orgasme/page/3/#findComment-3309269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.