Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da ble jeg rett og slett dumpet av HAN... Etter hele natten sammen, topp sex - som han overtalte meg til; vi var jo begge single og greier.

Han takker for i går og sier samtidig at det ikke går, det er for mye drama. Så slutter han å svare på mine oppfølgingsspørsmål.

Nå har jeg rett og slett tatt meg en beroligende tablett og har lyst til å dø. Faen ta han. Faen at jeg dro til han i går og kjenner han enda; lukta, bevegelsene alt. Faen.

Jeg orker ikke å høre om hvor fortjent det er pga eksen min nå. Jeg er bare superlei meg.

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

17

• PieLill

7

• Persille1365381127

2

• nitty-gritty

2

Persille1365381127

Om du ikke orker å høre hvor fortjent det er, så bør du heller ikke skrive her. Som man reder så ligger man.

Antagelig er dette det beste som kunne skje. Ja, det er kjipt nå - men om det er dette som skal til for at dere ikke har kontakt mer, så er det bra.

Beklager, jeg er ikke snill.

Da har du i grunnen fått det som du vil: Du har sluppet å ta den vonde avgjørelsen sjøl, noen andre har gjort det for deg. Så da er det bare å gå tilbake til eksen din - the second choice - siden the first choice ikke lenger er tilgjengelig.

Jeg kjenner jeg fortsatt synes mest synd på eksen din.

Uff, huuff, slikt gjør vondt.

Det gjør vondt nå, men det blir gradvis bedre. Du får la deg selv sørge, og så lære noe av det.

Vær alene en stund til du klarer deg selv og er sterk selv, og så kan du kanskje finne deg en helt ny.

Lykke til!

Med vennnlig hilsen

Gjest Åffår

Jeg tror deSsverre ikke dette er over.

Han kommer til å få lyst på deg igjen. Og igjen. Men bare kroppen din. Du kommer til å la deg utnytte igjen. Og igjen.

Han kommer sikkert til å finne seg ei ny og fortsatt ha deg som elskerinne når det passer ham. Du kommer aldri til å finne en ny, men leve resten av ditt liv, ulykkelig fordi du er besatt.

Dette fltes kanskje ikke som veldig "snille" ord, men innerst inne vet du nok selv at dette lett kunne vært sannheten.. Og du vet at du trenger noen som minner deg på dette igjen. Og igjen. Jeg tror det er litt av grunnen til at du skriver her ;)

Håper dette er slutten og at du snart kommer deg videre.

Det er lov å håpe.

Annonse

Gjest Hulderen

Driver du og pynter på sanheten for deg selv? Her sier du at det var han som overtalte deg til sex, mens du i forrige tråd fortalte at det var du som tok kontakt. I forrige tråd skrev du også at eksen din visste om alt, utenom det siste sprellet, mens du tidligere har fortalt at du gikk bak ryggen hans og var utro.

Jeg er redd du ikke får mye trøst. Men du kan glede deg over at du slapp å ta valget seg. Nå trenger du ikke gruble mer. Bare kvinn deg opp til å sette endelig strek overfor eksen. Ikke vent til han også dumper deg. Det er bedre for selvfølelsen å selv ta affære.

Virker som du hver eneste gang du har kontakt med sausebassen ønsketenker det til å tro at nå har du fått hanhunden.

Og så blir du like skuffet, sjokkert og deprimert hver gang du innhentes av virkeligheten. Han er bare ute etter å svinge med snurrebassen og vite at han ennå har deg under tommelen.

Dette har du erfart uttallige ganger, men du velger likevel å fantasere deg frem til en annen og mer forlokkend virkelighet. Og det er kanskje deilig å innbilde seg at det er slik, helt til du får døra igjen.

Samtidig møter du deg selv brutalt i døra etter som du leker med din eks' følelser og framtid på en lignende måte.

Du har det selvfølgelig vondt nå, og jeg føler med deg. Men du bedrar deg selv når du tror at det er din store mannebeinsdrøm som gjør dette mot deg.

Denne situasjonen har du isenesatt helt selv. Du tok inisiativet, du bygde opp dine komplett urealistiske forventninger og håp. Du matet alt dette med en het natt.

Og nå sitter du å lurer på hvilket tog som kjørte over deg. Du er overkjørt av diesellokomotivet huuff.

Jeg er redd du ikke kommer ut av dette før du tar kontroll over både deg selv og eget liv. Og ikke mist slutter å gi din eks falske forhåpninger.

mvh

Annonse

Gjest samme gamle leksa

Ny twist?

Dette er da samme gamle leksa. Hvorfor velger du å vasse ned i den samme gjørma på nytt og på nytt.

Vet din eks, som du lar gå på gress, at han fortsatt bare er reservehjul og nødløsning? At du forsatt sikter mot Han?

Gjest liknende situasjon

Uff, kjærlighetssorg er trist uansett forhistorie.

MEN er det ikke på tide nå at du tar vare på deg selv og unngår denne mannen? Det kommer jo ikke noe godt ut av det, og det vet du jo. Du må ta ansvar for DITT liv, det er ingen andre som gjør det! Jo lenger tid du bruker på han, jo mer tid går det før du finner en annen mann.

Jeg har skrevet til deg før, jeg er i en liknende situasjon med min eks..Siden jeg skrev forrige gang har jeg ikke hatt noe mer kontakt med han enn vanlige god jul-meldinger, noe jeg er ganske stolt over for det har vært vanskelig, særlig i jula som i seg selv ikke alltid er lett. Nå har jeg blitt invitert på en sammenkomst han også skal gå, og da har jeg tatt det valget at jeg ikke går fordi jeg er usikker på om jeg klarer å motså han når vi begge har alkohol innabords, selv om det selvfølgelig er dumt at jeg går glipp av denne sammenkomsten da det er mange andre venner av meg der. Det jeg mener er at om du tar valget om at du vil komme over han SÅ KLARER DU DET. Du må bestemme deg for det, ta valg som ikke alltid er lette og JOBBE HARDT for å klare det! Nå er det et nytt år - en perfekt anledning til å fokusere på seg selv og sine egne mål!

Nå skal du ta deg tid til å sørge, være sint, skuffet, lei og la følelsene rase. Og så vet du at dette forholdet fungerer ikke, og nå er det over. Når alt kommer til alt, så er det best sånn, for nå trenger du tid til å komme ovenpå. Du har bedre i vente :-) Men først må du bruke litt tid på å "finne deg sjæl"

Klem

Nå skal du ta deg tid til å sørge, være sint, skuffet, lei og la følelsene rase. Og så vet du at dette forholdet fungerer ikke, og nå er det over. Når alt kommer til alt, så er det best sånn, for nå trenger du tid til å komme ovenpå. Du har bedre i vente :-) Men først må du bruke litt tid på å "finne deg sjæl"

Klem

Takk. Det "svartnet" i noen dager og er innstilt på at det blir hardt en tid. Så må det bli bedre.

Uff, kjærlighetssorg er trist uansett forhistorie.

MEN er det ikke på tide nå at du tar vare på deg selv og unngår denne mannen? Det kommer jo ikke noe godt ut av det, og det vet du jo. Du må ta ansvar for DITT liv, det er ingen andre som gjør det! Jo lenger tid du bruker på han, jo mer tid går det før du finner en annen mann.

Jeg har skrevet til deg før, jeg er i en liknende situasjon med min eks..Siden jeg skrev forrige gang har jeg ikke hatt noe mer kontakt med han enn vanlige god jul-meldinger, noe jeg er ganske stolt over for det har vært vanskelig, særlig i jula som i seg selv ikke alltid er lett. Nå har jeg blitt invitert på en sammenkomst han også skal gå, og da har jeg tatt det valget at jeg ikke går fordi jeg er usikker på om jeg klarer å motså han når vi begge har alkohol innabords, selv om det selvfølgelig er dumt at jeg går glipp av denne sammenkomsten da det er mange andre venner av meg der. Det jeg mener er at om du tar valget om at du vil komme over han SÅ KLARER DU DET. Du må bestemme deg for det, ta valg som ikke alltid er lette og JOBBE HARDT for å klare det! Nå er det et nytt år - en perfekt anledning til å fokusere på seg selv og sine egne mål!

Takk - og fint å høre at du greier deg såpass bra.

Jeg har skjønt at det holder ikke bare å unngå - jeg må unngå å håpe også. Da kommer jeg videre.

Virker som du hver eneste gang du har kontakt med sausebassen ønsketenker det til å tro at nå har du fått hanhunden.

Og så blir du like skuffet, sjokkert og deprimert hver gang du innhentes av virkeligheten. Han er bare ute etter å svinge med snurrebassen og vite at han ennå har deg under tommelen.

Dette har du erfart uttallige ganger, men du velger likevel å fantasere deg frem til en annen og mer forlokkend virkelighet. Og det er kanskje deilig å innbilde seg at det er slik, helt til du får døra igjen.

Samtidig møter du deg selv brutalt i døra etter som du leker med din eks' følelser og framtid på en lignende måte.

Du har det selvfølgelig vondt nå, og jeg føler med deg. Men du bedrar deg selv når du tror at det er din store mannebeinsdrøm som gjør dette mot deg.

Denne situasjonen har du isenesatt helt selv. Du tok inisiativet, du bygde opp dine komplett urealistiske forventninger og håp. Du matet alt dette med en het natt.

Og nå sitter du å lurer på hvilket tog som kjørte over deg. Du er overkjørt av diesellokomotivet huuff.

Jeg er redd du ikke kommer ut av dette før du tar kontroll over både deg selv og eget liv. Og ikke mist slutter å gi din eks falske forhåpninger.

mvh

Du beskriver situasjonen riktig som vanlig :)

Jeg er vel så blindt forelsket da, at jeg tolker alle tegn på at nå "har han tatt til fornuften." Mens i virkeligheten sier han det jeg vil høre, for så å trekke seg etterpå.

Jeg tror deSsverre ikke dette er over.

Han kommer til å få lyst på deg igjen. Og igjen. Men bare kroppen din. Du kommer til å la deg utnytte igjen. Og igjen.

Han kommer sikkert til å finne seg ei ny og fortsatt ha deg som elskerinne når det passer ham. Du kommer aldri til å finne en ny, men leve resten av ditt liv, ulykkelig fordi du er besatt.

Dette fltes kanskje ikke som veldig "snille" ord, men innerst inne vet du nok selv at dette lett kunne vært sannheten.. Og du vet at du trenger noen som minner deg på dette igjen. Og igjen. Jeg tror det er litt av grunnen til at du skriver her ;)

Håper dette er slutten og at du snart kommer deg videre.

Det er lov å håpe.

Takk for at du minner meg på det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...