Gå til innhold

Jeg vet ikke hva det er, hjelp?

Anbefalte innlegg

Gjest Maileen

Hei! Jeg hadde samleie med kjæresten min, ubeskyttet. Men dro på apoteket og skaffet meg kriseprevensjon dagen etter. Jeg merket ingen bivirkninger etter å ha tatt pillen. Men tre dager etterpå fikk jeg feber, øyet mitt hovnet opp, og jeg har konstant hodepine. Det har pågått i tre dager, og ikke blitt noe bedre! Også når jeg gikk på do, merket jeg at det svei veldig nedentil. Så jeg kikket på det, og det viste seg at jeg har to sår på innersiden av kjønnsleppene. Det ene litt større enn det andre. Jeg leste litt om det, og etter hva jeg leser virker det som det er herpes, men når jeg så bilder av det lignet det ikke i det hele tatt! Og likevel er det vell umulig, for partneren min har ikke herpes, og han er den eneste sex-partneren jeg har hatt!

Og jeg er så redd .. Dette er vell ikke symptomer på at jeg er gravid? Er kun åtte dager siden jeg hadde ubeskyttet sex.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374586-jeg-vet-ikke-hva-det-er-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres veldig ut som herpes. En kan ha herpes i årevis uten symptomer, men likevel smitte andre slik at de får symptomer. Du kan også ha hatt herpes1, dvs i/rundt munnen uten symptomer/at du visste det og dermed smittet deg selv nedentil. Kjenner flere som har gjort det. Lett gjort.

Er ihvertfall ganske sikker på at det ikke har noe med angrepillen å gjøre og at det bare var tilfeldig at disse symptomene brøt ut akkurat nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...