Gå til innhold

Syk, men

Gjest ikke helt likevel

Anbefalte innlegg

Gjest ikke helt likevel

Jeg skjønner ikke hva som feiler meg. Først og fremst føler jeg meg sliten, hele tiden. Jeg fryser veldi lett, føtter og hender er nesten alltid kalde men innimellom kjempevarme. Musklene kjennes støle og stivner fort, spesielt nakke og skulde som er konstant vonde. Jeg har ofte hodepine og såre, stive øyne, noen ganger vansker med å konsentrere meg om feks. pc-skjermen på jobb. Bokstavene flyter og jeg har bare lyst å sove, men må jobbe. Magen er helt i ulage, med sure oppstøt, supertreg mage og magesmerter. Jeg har ofte feberfølelse, er småsvimmel og helt uten energi.

Men: det er ingenting som vises på prøver. Jeg har ikke feber, blodprøver er normale og jeg er tilsynelatende frisk. Har tenkt på stoffskiftet men har tsh på 2,9, blodprosent er ok, ingen jernmangel, ingen vitaminmangel, alt er bra. Ingen av allergiene mine vises på tester heller.

Min mor har en autoimmun thyreoditt og knutestruma, og har mye de samme symptomene. Men der vises det jo på blodprøvene!

Hvordan skal jeg få hjelp når man ikke finner noe feil? Er jeg bare hypokonder? Er så sliten...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374639-syk-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...