Gå til innhold

gutt som tigger om penger

Anbefalte innlegg

Ok, det er sikkert en litt annen "verden" enn jeg kjenner meg igjen i.. Har fått høre jeg er meget kresen, så det skal være skikkelige saker om en skal få komme i buksa mi :P

Hehe, jeg tror nok at den verden er litt annerledes ja. Nå er det selvsagt ikke slik at alle som drar til syden er ville i trusa, men det er heller ingen tvil om at mange er det.

Mange partysteder er det helt vilt.

Ikke sikkert at du får mer kvalitet om du er kresen vet du:.-)

Fortsetter under...

Hehe, jeg tror nok at den verden er litt annerledes ja. Nå er det selvsagt ikke slik at alle som drar til syden er ville i trusa, men det er heller ingen tvil om at mange er det.

''men det er heller ingen tvil om at mange er det. Mange partysteder er det helt vilt.''

Nå fikk jeg Charter-Svein og damene på netthinna. Lisbeth, eller hva hun heter. *grøss* For en oppførsel!

''men det er heller ingen tvil om at mange er det. Mange partysteder er det helt vilt.''

Nå fikk jeg Charter-Svein og damene på netthinna. Lisbeth, eller hva hun heter. *grøss* For en oppførsel!

*lol*..har bare sett små klipp av dem og det er mer enn nok. Disse skal jo være voksne, da kan man tenke seg hvordan tenåringer kan oppføre seg.

Med kresen mener jeg at jeg ikke lett føler denslags "kjemi" med en mann... Det er altså få jeg kunne tenkt meg å være intim med - siden jeg ble singel for snart to år siden er det kanskje maks tre stk jeg har følt jeg kunne hatt noe mer enn bare vennskap med ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...