Gå til innhold

Angrer graviditet ulykkelig

Anbefalte innlegg

Gjest leahlilah

Er det normalt å angre hele graviditeten fordi jeg er redd jeg og typen bare skal krangle...? Jeg er i uke 9. Jeg er ulykkelig. Har ingen gode følelser. Hater allt. Typen er gretten og sur å tar lite hensyn....men han ønsker dette, jeg ønsket dette jeg også, da jeg fannt det ut..men gruer mg.og mangler følelser..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374737-angrer-graviditet-ulykkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Been there done that

Tror det kan være vanlig. Spesielt siden man i dag har et valg tross alt, og det kan være vanskelig å velge. Jeg ble uplanlagt gravid som ung og det var ikke mye morsomt. Men med en gang barnet var født var det kjærlighet ved første blikk. Det er ganske skremmende å få barn faktisk. Og man er kanskje i dårlig form de første månedene. Du kan ringe Amathe og snakke med de. Dersom du likevel vil ta abort må du handle raskt. Dersom du ønsker å beholde får du forsøke å motivere deg selv. Vær snill mot deg selv og lytt til kroppen, nok søvn osv. Men gå gjerne tur og få frisk luft også. Kjøp gravidblader og meld deg inn i gravidforum på nettet. Som barnimagen.com

Dersom man ikke er veldig bestemt for abort, tror jeg fort man ønsker seg et nytt barn etter abort, og da kunne man jo latt det være.

Lykke til uansett :)

Gjest Hulderen

Det er mye hormoner som raser rundt i deg nå som du er gravid, og de virker også inn på humøret ditt. Så du ser sikkert ekstra mørkt på det. Det er ikke sikkert det har gått skikkelig opp for kjæresten din at du virkelig er gravid. For mange menn kommer det først når magen begynner å bli stor. Han vil nok ta mer hensyn til deg senere i svangerskapet.

Lykke til, det går nok bra.

Gjest Been there done that

Det er mye hormoner som raser rundt i deg nå som du er gravid, og de virker også inn på humøret ditt. Så du ser sikkert ekstra mørkt på det. Det er ikke sikkert det har gått skikkelig opp for kjæresten din at du virkelig er gravid. For mange menn kommer det først når magen begynner å bli stor. Han vil nok ta mer hensyn til deg senere i svangerskapet.

Lykke til, det går nok bra.

Dette har du nok et veldig godt poeng i. Ultralyd eller andre undersølser med hjertelyd gjør gjerne barnet litt mer virkelig for både mor og barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...