Gå til innhold

hvor drar dere på ferie til sommeren?

Anbefalte innlegg

''ULLARED!!! ;-D *haha*''

*hehe* Har sett noen episoder og sitter stort sett med stooore øyne, det er mange rare dyr i arken for å si det sånn... :o)

Verste av alt, våre ferievenner dette året, insisterer på en tur innom Ullared. Jeg roper NEI! Ikke faen om jeg kjører en ekstra svingom på ørten mil for å dra dit. Ah, da avlyser jeg, og tar et fly til Kreta istedet :-)

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ferskenblomst

11

• Dorthe

7

• cathlin

5

• tusseline

4

''Hvorfor kan dere ikke reise til Thailand om sommeren da''

Det er egentlig ikke noe i veien for å reise om sommeren, men da må vi være borte i to uker, og vi har bare satt av en uke i sommer. Men vi skal absolutt til Thailand også, når vi får overtalt lillemor på 14. Hun vil absolutt ikke til Thailand for da må hun ha sprøytevaksine, skrekk og gru.

Ja, det er nok lurt å vaksinere unger. Der er det mange som er gule i øynene altså. Jeg tror man burde vaksinere seg sjøl også

Ferskenblomst

Verste av alt, våre ferievenner dette året, insisterer på en tur innom Ullared. Jeg roper NEI! Ikke faen om jeg kjører en ekstra svingom på ørten mil for å dra dit. Ah, da avlyser jeg, og tar et fly til Kreta istedet :-)

Er ikke så ille som på trv-serien da. Der har de jo gjort sitt beste til å få det til å se så harry ut som overhodet mulig. Det er mye ræl der, men kan også gjøre gode kjøp. spesielt av klær. Jeg var der for 5 år siden nå, og kom ut med tre bukser, fem gensere, to boblejakke samt noe barneklær, og det kom på 1500 kr. Helt ok klær alt sammen. Men tror ikke jeg skal innom der nå altså.

Annonse

Kreta er ett av de mange alternativene, men blir liksom ikke helt enig med oss selv.

Vi har tinget på familiehytta en langhelg i sommerferien, men da må vi ha med en venninne til frøkna. Fem dager på ei hytte langt oppe i fjellheimen, uten strøm og vann, og dertil egnet utedo. Dvs fem dager uten tv, pc, ikke mobildekning og ikke strøm til alskens rare elektroniske duppeditter. Ikke pop å sitte der med mor og far i fem dager å spille scrabble.

Det går sikkert kjempefint - det høres veldig deilig ut :)

Hmm, Barcelona kan faktisk muligens være et alternativ. Skal noteres. Var innom der en liten svipptur sommeren 2010, men det var bare på gjennomreise, så det eneste jeg fikke meg meg da var en spasertur på kvelden, og Familia Segrada, utvendig, på morgenen. Har egentlig ikke tenkt på Barcelona som en badeby, men den ligger jo ved vannet. Dette skal sjekkes ut. Takk for tips.

Barcelona er helt topp.

Vi har vært der flere ganger, på "voksentur" og med ungene. Alle likte seg kjempegodt. Herlige strender med masse aktiviteter om en vil det, akvarium, dyrepark, museer, kunst, bygninger, nydelig mat, masse shopping, ja virkelig alt av det en måtte ha lyst på!

Vi har leid leilighet den ene gangen, ellers på hotell. Ikke minst er det kort flytid også:-)

Annonse

Gjest Elextra

Hvorfor kan dere ikke reise til Thailand om sommeren da? Jeg har vært der om sommeren og ikke om vinteren. Omtrent samme vær der om sommeren som i sørstatene i USA. Godt og varmt, en regnstorm innimellom og ellers sol og deilig.

''Hvorfor kan dere ikke reise til Thailand om sommeren da?''

Jeg ville aldri reist til Thailand om sommeren. Der er det ulike variasjoner av norsk definisjon av sommer hele året - her på berget har vi sommer seks-åtte uker. Jeg liker sommer.

''Hvorfor kan dere ikke reise til Thailand om sommeren da?''

Jeg ville aldri reist til Thailand om sommeren. Der er det ulike variasjoner av norsk definisjon av sommer hele året - her på berget har vi sommer seks-åtte uker. Jeg liker sommer.

Jeg synes det var veldig sommer der om sommeren også jeg. 30 grader og varmt og folk var på stranda hver dag. Det var noen skybrudd, men jeg var der i sju uker så jeg husker ikke hvor ofte.

Jeg synes det var veldig sommer der om sommeren også jeg. 30 grader og varmt og folk var på stranda hver dag. Det var noen skybrudd, men jeg var der i sju uker så jeg husker ikke hvor ofte.

Jeg tror ikke Elextra var redd for at det ikke var nok sommer der i vår norske sommer - men at hun synes vår egen sommer er for kort til å sløse den vekk med å reise bort. :-)

Gjest Elextra

''Jeg synes det var veldig sommer der om sommeren også jeg. 30 grader og varmt og folk var på stranda hver dag. Det var noen skybrudd, men jeg var der i sju uker så jeg husker ikke hvor ofte.

''

Du misforsto visst hva jeg skrev - jeg uttrykte meg vel uklart.

Jeg mener bare at jeg elsker sommer, og bor i Norge. Den norske sommeren er altfor kort, ergo velger jeg andre tider av året å reise til varmere strøk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...