Gå til innhold

hvor drar dere på ferie til sommeren?

Anbefalte innlegg

''Jeg synes det var veldig sommer der om sommeren også jeg. 30 grader og varmt og folk var på stranda hver dag. Det var noen skybrudd, men jeg var der i sju uker så jeg husker ikke hvor ofte.

''

Du misforsto visst hva jeg skrev - jeg uttrykte meg vel uklart.

Jeg mener bare at jeg elsker sommer, og bor i Norge. Den norske sommeren er altfor kort, ergo velger jeg andre tider av året å reise til varmere strøk.

Den kan jeg være enig i selv om forrige sommer ikke ga meg noe særlig da det var dårlig vær nesten hver dag :)

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ferskenblomst

11

• Dorthe

7

• cathlin

5

• tusseline

4

Jeg tror ikke Elextra var redd for at det ikke var nok sommer der i vår norske sommer - men at hun synes vår egen sommer er for kort til å sløse den vekk med å reise bort. :-)

Det kan jeg være enig i, men her har vi aldri noen garanti og dessuten har jeg lyst å bade.

Vi har ikek planlagt sommeren ennå. Tror ikke det blir noen utenlandstur på oss i sommer - fordi jeg skal på langtur til Afrika i påsken med min mor, og så lurer vi litt på om vi skal reise til Alpene neste vinter med ungene.

Men ungene og jeg har veldig lyst på en sydentur... Så vi får se om det blir råd til det i september kanskje? Men da må ungene har fri fra skolen, og det er ikke så populært tenker jeg (eldstemann skal begynne på ungdomsskolen).

I fjor sommer var vi i Frankrike - og det var en fantastisk tur, som vi gjerne ta om igjen: Paris, Orléans, EuroDisney, Champagne-distriktet!

Gjest Elextra

Den kan jeg være enig i selv om forrige sommer ikke ga meg noe særlig da det var dårlig vær nesten hver dag :)

''Den kan jeg være enig i selv om forrige sommer ikke ga meg noe særlig da det var dårlig vær nesten hver dag ''

Men uansett er vel været her på berget verre store deler av resten av året - det er evt. forventningene som ødelegger om sommeren.

Elsker sommer og sol (og gjerne hav), men synes egentlig sommerregn er deilig også :-).

Gjest Elextra

Jeg er halvt dansk selv, og har tilbrakt alle barndomsferiene i Danmark. Så for meg er Danmark oppbrukt. Tror jeg har vært "overalt" både på Jyllan og Sjælland, samt litt på Fyn.

''Så for meg er Danmark oppbrukt. ''

Jeg har vært i Danmark tre somre i løpet av siste ti år, og feriene har stort sett blåst bort :P.

Annonse

• 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...