Gå til innhold

Vanskelig å forstå..

Anbefalte innlegg

Greit, jeg forstår at du synes det er freaky å ha sex når det er helt klart at begge to vil og det er sikkert at ingen av partenen i ettertid kan skrike "voldtekt!"... Kanskje du synes noe av spenningen da går bort? Selv synes jeg det er usexy dersom det er den minste mulighet for personen(e) jeg har sex med, i ettertid kan komme og skrike "voldtekt"". Jeg vil jo være 100 % sikker på at alt foregår på begges/alles premisser. men her er vi tydeligvis uenige

Jeg hadde ikke likt å ha hatt sex med en fyr som, om aldri så inndirekte og via en sånn kontrakt, antydet at jeg var en sånn type dame heller. I tilleg til det jeg tidligere har nevnt. Eller som var så paranoid. :)

(Når det er sagt er jeg klar over at det er mange menn som blir feilaktig anklaget for voldtekt - og at det er et kjempeproblem, og så utilgivelig, vondt og ydmykende for den som opplever, og så svikers og røtent av den som anklager, at jeg knapt har ord. Allikevel tror jeg ikke kontraktskriving er veien å gå for å få bukt med slikt)

Fortsetter under...

Gjest AlbanEek

Jeg hadde ikke likt å ha hatt sex med en fyr som, om aldri så inndirekte og via en sånn kontrakt, antydet at jeg var en sånn type dame heller. I tilleg til det jeg tidligere har nevnt. Eller som var så paranoid. :)

(Når det er sagt er jeg klar over at det er mange menn som blir feilaktig anklaget for voldtekt - og at det er et kjempeproblem, og så utilgivelig, vondt og ydmykende for den som opplever, og så svikers og røtent av den som anklager, at jeg knapt har ord. Allikevel tror jeg ikke kontraktskriving er veien å gå for å få bukt med slikt)

Vel, jeg skrive gladelig under kontrakt for å gi begge trygghet. Trygghet er viktigere.

Kommer ikke det litt an på hva som står i kontrakten? Omvendt kunne det jo være greit for deg å vite at HAN ikke, etter endt samleie, kan la sin anger på at han hadde noe med deg å gjøre lede ut i et rop om "voldtekt!".

Kontrakt kan sikre samleie på begge parters premisser.

Det greieste er vel å vente med å hoppe til sengs, vente til man har blitt litt bedre kjent i det minste. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...