Somethingweird Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hei. For ca fem dager siden merket jeg det svei noe veldig når jeg var på toalettet, jeg sjekket hva det var; og det viste seg at det var noen sår på de indre leppene, rett ved kjedeåpningen. Jeg har bare hatt sex med kjæresten min, og han har bare hatt sex med meg, så herpes var ikke det første som slo meg. Med mindre man kan få det uten slik kontakt? (ingen av oss har heller hatt munnsår) Men jeg ble likevell bekymret, siden jeg samtidig var syk og var sengeliggende.. Men dette har vist seg i ettertid å være kyssesyken (bekreftet av lege), så da ble bekymringene om herpes mindre. Men jeg leste litt om sår i underlivet og begynte å lure på om det var soppinfeksjon.. Men før jeg sjekket meg hos legen ville jeg se ann litt selv - så jeg begynte å vaske meg med kaldt vann og smøre på en krem (jeg ikke helt husker hva heter, men det sto den var for sår og tynn hud, og leger småsår), og nå er sårene nesten borte, og de svir nesten ikke lenger. Så jeg har ikke kontaktet lege enda. Men kan dette være bare noe "bakterie sår" ? Eller i tilfelle høre med kyssesyken? Eller kan det være herpes eller soppinfeksjon? ... lurer veldig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/374872-hmm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.