Gå til innhold

Hvordan finne ut om han liker meg...?

Anbefalte innlegg

Gjest tinieminie

Det er en jeg liker veldig godt nå. Har visst hvem han har vært i flere år,men har blitt bedre kjent med han i det siste. problemet er at jeg er så sjenert,spessielt når jeg liker noen så mye som jeg liker han. Er det noen her som har noen gode idèer for hvordan jeg kan finne ut om han liker meg eller hva jeg skal gjøre for å bli enda mer kjent med han?Føles litt som jeg går på barneskolen sånn som jeg skriver her nå,men er redd for å avvist. Håper noen kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375073-hvordan-finne-ut-om-han-liker-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du på Facebook og har ham som venn der? I så fall kan du jo starte en chat med ham? Da vil du etterhvert finne ut om han liker deg som mer enn en venn eller ikke... Hvis man er sjenert er det ofte lettere å åpne seg litt når man chatter enn når man står ansikt til ansikt ;)

Lykke til :)

Gjest tinieminie

Er du på Facebook og har ham som venn der? I så fall kan du jo starte en chat med ham? Da vil du etterhvert finne ut om han liker deg som mer enn en venn eller ikke... Hvis man er sjenert er det ofte lettere å åpne seg litt når man chatter enn når man står ansikt til ansikt ;)

Lykke til :)

Jeg har han som venn der ja. Og vi snakka forrige helg,da virka det kanskje som han var litt interesert.kanskje.... Det som nok er en stor del av problemet mitt,ikke bare når det gjelder dette,men andre sammenhenger også,er at jeg ser mer negativt på ting enn jeg har grunn til. Skulle gjerne få gjort noe med den uvanen der....

Jeg har han som venn der ja. Og vi snakka forrige helg,da virka det kanskje som han var litt interesert.kanskje.... Det som nok er en stor del av problemet mitt,ikke bare når det gjelder dette,men andre sammenhenger også,er at jeg ser mer negativt på ting enn jeg har grunn til. Skulle gjerne få gjort noe med den uvanen der....

Det er vel ting som ofte følger med dårlig selvtillit... sørg for at du tar kontakt med ham også, gjerne forholdsvis hyppig.. da skjønner han at du kanskje er interessert :)

Annonse

Gjest tinieminie

Det er vel ting som ofte følger med dårlig selvtillit... sørg for at du tar kontakt med ham også, gjerne forholdsvis hyppig.. da skjønner han at du kanskje er interessert :)

Skulle gjerne hatt bedre selvtillit ja... Har tenkt litt på om jeg bare skal sende han en melding på fb og hinte til/si rett ut hva jeg syns om han. For å bli ferdig med det. Er det en dårlig idè?

Skulle gjerne hatt bedre selvtillit ja... Har tenkt litt på om jeg bare skal sende han en melding på fb og hinte til/si rett ut hva jeg syns om han. For å bli ferdig med det. Er det en dårlig idè?

Du kan jo f.eks. skrive: "Hei! Jeg synes du virker som en utrolig hyggelig fyr, så det hadde vært trivelig å bli bedre kjent med deg :)"

Det er jo helt stuerent å like noen ekstra godt, og han vil helt sikkert bli smigra over henvendelsen din :) Du får også tenke at du skal kunne takle et evt avslag..... Håper forøvrig det går bra :)

Gjest tinieminie

Du kan jo f.eks. skrive: "Hei! Jeg synes du virker som en utrolig hyggelig fyr, så det hadde vært trivelig å bli bedre kjent med deg :)"

Det er jo helt stuerent å like noen ekstra godt, og han vil helt sikkert bli smigra over henvendelsen din :) Du får også tenke at du skal kunne takle et evt avslag..... Håper forøvrig det går bra :)

Takk for det,skal prøve :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...