Gå til innhold

magesmerter, fordøyelsesproblemer, utslett

Anbefalte innlegg

Jeg er en 22 år gammle jente som har vært plaget med kroppen siden jeg var høygravid. Først trodde jeg det bare var fordi jeg var gravid, så fordi jeg nettopp fikk barn, så ble jeg bare vant med å ha det slik. (Snart i tre og et halvt år)

Jeg har kroniske magesmerter, både i fordøyelsessystemet og til tider i livmoren. (ikke medregnet menssmerter) Jeg veksler mellom diare og hard avføring, er ofte oppblåst. Jeg kan gå opp og ned ti kilo på bare få dager og blir ganske utslitt av dette. Jeg er ingen sofagris, men mangler energi. Jeg har også fått store sår i hodebunnen som aldri forsvinner. jeg klarte ikke mer og fjernet alt håret. Har prøvd å behandle dette med både fungoral og senere kremmer for eksem, men de forsvinner heller ikke (vet ikke om disse to har med hverandre å gjøre, men begge problemene plager meg mye)

Sårene gror litt og er veldig rød, så flasser jeg hud og må begynne på nytt med å smøre med krem.

Jeg har vært testet for laktose, glutenintoleranse og fruktose, alle tre negativ.

Jeg vet ikke om dette har noe med saken å gjøre, men jeg veide rundt 85 kg da jeg ble gravid, holdt vekten til jeg var fem mnd på vei, og este ut og veide rundt 110 kg da babyen min var ett halvt år, plutselig mistet jeg masse kg og veksler nå mellom 80 og 90 kg.

Hva kan feile meg?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...