Gå til innhold

Klåda&Sveda

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jag är en tjej på 22 år, och jag fick för några dagar sedan en enorm klåda i underlivet. Inte i slidan utan runt omkring klitoris och blygdläpparna. Kliade mig våldsamt vilket resulterade i små blödande sår. Hade svårt att sova pga klådan men lät bli att klia mera. Då jag för 2,5 år sedan fick genital herpes, var min första tanke att den kommit tillbaka. men jag fann inga blåsor någonstans. Var bara rödare än vanligt. Morgonen därpå hade det lugnat sig lite, men sen kom det tillbaka. Vid samlag bränner och svider det i slidan, runt omkring kilar det och svider lite... Vad kan jag ha råkat ut för?? Funderade ett tag på nån svampinfektion, men det kliar ju inte i slidan. Flytningarna ser normala ut. Tacksam för svar!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37515-kl%C3%A5dasveda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...