Gjest tryggen Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg har en misfarving av pekefingernegl på en hånd og ringfingernegl på den andre. Misfarvingen går 1/3 ned på neglen og oppstod ifjor sommer. Det ser ut som det bygger seg opp en fortykning på enden av neglen så det kan hende at misfarvingen egentlig er pga neglen slipper kontakten med huden. Ingen spesiell foranledning annet enn at det virker som det oppstod rett etter at jeg brukte neglene til å skrape bort litt flass på nesevingene. Jeg har siden august først brukt Nailner et par mnd deretter Terbinafin Orifarm som også er brukt et par mnd uten resultat. Det kan nå se ut som misfarvingen begynner å krype lengre nedover og jeg ønsker å stoppe det. Hva kan det være og hvordan bli kvitt det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375219-fingerneglesopp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.