Gå til innhold

Svie og litt blod i urinen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en jente på 39 år som har hatt samleie med en gutt i en lengre periode. Etter sist samleie merket jeg to dager etterpå svie ved vannlating, føles som man må på toalettet hele tiden og deretter litt blod på papiret.

Plutselig var svien borte på dagen, men så kom det tilbake igjen på kvelden. Jeg bruker Nuvaring som prevensjon.

Har også lest litt her inne, men er usikker på hva det kan være.

Er det noe man kan få tak i på apoteket som kan lindre smerten til jeg har fått legetime?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375236-svie-og-litt-blod-i-urinen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest javedia

Det kan være du har fått deg en urinveisinfeksjon. Tranebærkapseler eller tranebærjuice kan hjelpe og kanskje gjøre deg bra. Hvis ikke må du nok til legen å få levert en urinprøve som vil vise om det er en UVI. I såfall vil du vel få en antibiotikakur.

Husk å tisse rett etter samleie. Det pleier å redusere sjansen for slike infeksjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...