Gå til innhold

Cyster = vektøkning?

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Hei, Moen! Du har svart meg før og takker for det. Håper du tar deg tid til å svare på dette: Skal fjerne et stort myom på livmoren. Dette fikk jeg sannsynligvis grunnet hormonene i forb. barnløshet. Myomet regner jeg med har kommet i løpet av det siste året, men jeg har også lagt merke til at paralellt med dette har jeg også lagt på meg. Spørsmålet er om jeg også i tillegg kan ha fått cyster på eggstokkene grunnet overstimuleringen? Kan man øke i vekt grunnet dette? Vil vektøkningen gå tilbake hvis event. cyster blir "punktert". Har alltid vært en str. 38. Siste året er jeg plutselig blitt str. 42!! Hva sier du? Kan noe gjøres?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37527-cyster-vekt%C3%B8kning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...