Gå til innhold

Hva skal du gjøre i påskeferien?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

På hytta og hugge ved. Eller rettere sagt, gubben skal hugge, jeg skal sitte på en stubbe og komme med oppmuntrende heiarop underveis - og når han har hugget en god haug, så er det min jobb å stable, og sånn går nå helt sikkert den påska :)

Annonse

Min mor og jeg skal på 2,5 ukers tur til et afrikansk land der hun vokste opp. Gleder meg enormt!

''Min mor og jeg skal på 2,5 ukers tur til et afrikansk land der hun vokste opp. Gleder meg enormt!''

Åååhh, så bra at det ordna seg, gleder meg på dine vegne :-) Hold oss oppdatert, da, ser fram til rapport fra turen!

Kos dere masse, så spennende :-)

''Min mor og jeg skal på 2,5 ukers tur til et afrikansk land der hun vokste opp. Gleder meg enormt!''

Åååhh, så bra at det ordna seg, gleder meg på dine vegne :-) Hold oss oppdatert, da, ser fram til rapport fra turen!

Kos dere masse, så spennende :-)

Ja, alt har lagt seg til rette! Jeg jobbet mye i høst, og kunne overføre ca to uker til i år som jeg avspaserer i påskeferien. Dermed får jeg vanlig antall feireuker som jeg kan ha sammen med banr og mann i 2012.

Og jeg har vært flink å spare i flere måneder nå, så når fakturaen kommer i februar kan jeg fint betale den - og så vil jeg også ha klar lommepenger til vi reiser.

Så nå gleder vi oss begge to noe enormt. Ungene var jo litt lei seg med en gang, men de er inneforstått med det nå, og har akseptert at dette blir en helt spesiell tur for meg og min mor.

Skal holde dere oppdatert ja :-)

Ja, alt har lagt seg til rette! Jeg jobbet mye i høst, og kunne overføre ca to uker til i år som jeg avspaserer i påskeferien. Dermed får jeg vanlig antall feireuker som jeg kan ha sammen med banr og mann i 2012.

Og jeg har vært flink å spare i flere måneder nå, så når fakturaen kommer i februar kan jeg fint betale den - og så vil jeg også ha klar lommepenger til vi reiser.

Så nå gleder vi oss begge to noe enormt. Ungene var jo litt lei seg med en gang, men de er inneforstått med det nå, og har akseptert at dette blir en helt spesiell tur for meg og min mor.

Skal holde dere oppdatert ja :-)

Herlig! Nyt planleggingsfasen også, dette tror jeg blir en uforglemmelig opplevelse for din mor og deg! Og barna dine (og mannen din) får garantert utbytte av turen, direkte eller indirekte :-)

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...