Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Millie2

Kjæresten og jeg har hatt våre problemer. Han var utro for litt over ett år siden og det har vært tøft å takle. Han hadde også på samme tidspunkt en dame "venn". Jeg visste at han gikk på tur med hun, spiste middag hos hun osv, men godtok det siden jeg studerer i en annen by, mannen er 35 år og jeg ville ikke nekte han å ha damevenner. Men jeg fant ut i ettertid at hun var veldig forelsket i han og da ble jo saken en helt annen. Jeg ville ikke at han skulle ha kontakt med hun lenger. Det har han ikke. Da vi ble kjærester hadde han en annen dame "venn" som ville at det skulle bli noe mer. Damer faller lett for han, han er flott og har en veldig flørtende/tøysete måte å være på, (med alle mennesker.) I høst ble han kjent med en dame da han gikk på tur med hunden sin og de møttes av og til for å la hundene leke, hun er ti år eldre enn han så jeg hadde ikke noe særlig i mot det, men hun ga han en fin julegave og masse godteri nå til jul og det likte jeg ikke..

Hvertfall, jeg har fått nok av hans damevenner og har sagt at jeg ikke orker at han lager seg nye bekjentskap med andre damer hvis vi skal være kjærester.

Han har en hund som han har problemer med og få pass til, han har kompiser som kan passe han men det blir mye om og men. Nå har hun venninnen med hund sagt at hun har en kusine på 30 som er veldig flink med hunder og som kan passe hunden hans av og til. Han har også sagt at hun muligens kan låne hans leilighet når hun passer hunden og han er bortreist. Jeg liker dette IKKE. Jeg vet at dette blir et nytt bekjentskap, meldinger, turer osv. Og ikke bare en "fremmed" person som passer hunden mot betaling nå og da. Jeg synes ikke noe om det og synes heller han kunne latt en kennel passe hunden hvis han skal bort, evt en kompis, selvom det blir litt mer styr. Jeg bor i en annen by så det er ikke like lett å la meg passe hunden heller. Hva synes dere om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375375-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt du forteller om damevenner kunne jeg kanskje ha taklet om forholdet vårt var veldig sterkt og unikt, men dette:

''Han var utro for litt over ett år siden''

ødelegger all tillit ang. damevenner.

Jeg ville trukket meg ut og etter hvert sett etter en som prioriterte meg mine følelser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375375-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-3294149
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...