Gå til innhold

celleforandring livmorhals

Anbefalte innlegg

Gjest Frk redd

Hei. Jeg er ei jente på 31 år, har to barn, ingen kreft i familien. For 3 år siden var celleprøven min helt fin. For 6 mnd viste den noe celleforandringer slik at jeg måtte ta en ny prøve nå. Nå var den visst nok værre og viste mulig hsil. Skal derfor til biopsi. Jeg var hos gynokolog for 3 mnd siden jeg har problemer med lange blødninger ved mensen men hun fant ingen ting og sa at alt var bra (tok bla ultralyd og vanlig undersøkelse). Har vært plaget med kjønnsvorter til og fra de siste 10 årene. I innkallelsen jeg fikk fra sykehuset stod det at på bakgrunn av henviningen var jeg ikke første prioritert men får time nokså raskt. Mitt spm er som følger; kan jeg ha kreft i livmorhalsen eller er det umulig siden celleprøvene for 3 år siden var bra og jeg ikke er førsteprioritert på sykehuset? (Jeg sliter for tiden med anorexi og har mer enn nok med meg selv men klarer nå ikke å fokuere på å bli frisk pga svært stor angst for at jeg har livmorhalskreft. Har mye problemer med stinn/oppblåst mage pga anoreksien og tror nå inne i hodet mitt at dette er livmorhalskreft med spredning til blære, tarm og mage uten at noen har snappet opp dette.) Kan dere gi noen beroligende ord?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375397-celleforandring-livmorhals/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...