Gjest Syrinia 40 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Eg er ei godt voksen dame på 40 år. Det siste halvåret sånn ca har eg vore plaga med at eg blir så rød i fjestet og avogtil nedover brystet/halsen når eg drikk alkohol. Det skal ingenting til...ett par slurker øl eller vin så er det der.... skikkelig irriterende!!! Føler at eg ikkje kan slappe av og kose meg ilag med andre...og eg er en veldig sosial person i utgangspunktet.. Må springe å sjå meg i speilet hele tiden.. Det tar vanligvis ikkje så lang tid før det forsvinner, og da kan eg drikke hva som helst etterpå, og det kommer ikke igjen... Har prøvt med zyrtec og det har hjulpet til en viss grad... menhvor lenge før bør eg ta tabletten evt? Kor lenge virker den? Kan eg ta den fleire timer før eller er det best virkning å ta den rett før?? Noen som har opplevd dette?? Og det som er rart det er at eg aldri har vært plaga med dette før...kan det plutselig forsvinne igjen?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375509-r%C3%B8d-i-ansiktethalsen-av-%C3%A5-drikke-alkohol/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.