Gå til innhold

Rød i ansiktet/halsen av å drikke alkohol

Anbefalte innlegg

Gjest Syrinia 40

Eg er ei godt voksen dame på 40 år. Det siste halvåret sånn ca har eg vore plaga med at eg blir så rød i fjestet og avogtil nedover brystet/halsen når eg drikk alkohol. Det skal ingenting til...ett par slurker øl eller vin så er det der.... skikkelig irriterende!!! Føler at eg ikkje kan slappe av og kose meg ilag med andre...og eg er en veldig sosial person i utgangspunktet.. Må springe å sjå meg i speilet hele tiden.. Det tar vanligvis ikkje så lang tid før det forsvinner, og da kan eg drikke hva som helst etterpå, og det kommer ikke igjen...

Har prøvt med zyrtec og det har hjulpet til en viss grad... menhvor lenge før bør eg ta tabletten evt? Kor lenge virker den? Kan eg ta den fleire timer før eller er det best virkning å ta den rett før?? Noen som har opplevd dette?? Og det som er rart det er at eg aldri har vært plaga med dette før...kan det plutselig forsvinne igjen??

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...