Gå til innhold

Smerter i nyreregionen og trøtt.

Anbefalte innlegg

Hei er jente på 14. Jeg har små smerter av og til i nyreregionen. Jeg er konstant trøtt litt som om jeg har influensa. Svir litt i øynene noen ganger. Og får smerter i brystet når jeg trener litt for hardt. Lurer fælt på hva dette er og spør om jeg burde gå til legen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375570-smerter-i-nyreregionen-og-tr%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gryntgrynt

Kjenner du mye etter? Tenker du mye på sykdommer? Er du redd for å bli syk? Jeg synes du skal ta deg en tur til legen å fortelle hvordan du har det. Få sjekket deg for evnt mangler, feks jern og b-12, langtidsblodsukker og stoffskiftet ditt. Legen kan lytte på deg, sjekke blodtrykk og puls, pustetest (astma) osv. Jeg tror du trenger en tur til legen for å bli beroliget. Har du en voksenperson som kan bli med, så ta denne med.

Kjenner du mye etter? Tenker du mye på sykdommer? Er du redd for å bli syk? Jeg synes du skal ta deg en tur til legen å fortelle hvordan du har det. Få sjekket deg for evnt mangler, feks jern og b-12, langtidsblodsukker og stoffskiftet ditt. Legen kan lytte på deg, sjekke blodtrykk og puls, pustetest (astma) osv. Jeg tror du trenger en tur til legen for å bli beroliget. Har du en voksenperson som kan bli med, så ta denne med.

Jeg tenker ikke spesielt mye på det, men når det skjer så er det svært ubehagelig. Kjenner bare etter når det begynner å gjøre vondt, og har først nå begynt å kjekke litt på det. Takker for tipset og skal prøve å få med meg f.eks min mor ned til legen.

Hei!

Kanskje du burde bestille en time hos legen. Ta blodprøver for å sjekke jern etc.

Ta med morgenurinprøve, det kan hende du kanskje har en urinveisinfeksjon.

Lykke til :)

Jeg får prøve det, men tar multivitamin, b-vitamin og en annen vitamin og spiser som regel nok. Jeg har ikke så lenge tenkt på å få en legetime forde jeg har så mange lidelser så føles det ut som om jeg maser noe forferdelig, men har man vondt så har man vondt. Takk for tipset og skal prøve og gjøre sånn du sier.

Gjest Psyk av alt

Jeg får prøve det, men tar multivitamin, b-vitamin og en annen vitamin og spiser som regel nok. Jeg har ikke så lenge tenkt på å få en legetime forde jeg har så mange lidelser så føles det ut som om jeg maser noe forferdelig, men har man vondt så har man vondt. Takk for tipset og skal prøve og gjøre sånn du sier.

Du må ikke tenke på at du maser. Du trenger å ta en del blodprøver, som andre her har nevnt, og hvis du går med en infeksjon i kroppen (f.eks. urinveisinfeksjon) så må det undersøkes og du trenger medisin. Egentlig skulle du ha sjekket det for en god stund siden!

Og nå må du snart legge deg og sove, skal du ikke på skolen i morgen :)

Annonse

Du må ikke tenke på at du maser. Du trenger å ta en del blodprøver, som andre her har nevnt, og hvis du går med en infeksjon i kroppen (f.eks. urinveisinfeksjon) så må det undersøkes og du trenger medisin. Egentlig skulle du ha sjekket det for en god stund siden!

Og nå må du snart legge deg og sove, skal du ikke på skolen i morgen :)

Jeg er villig til å ta stort sett det meste tester og sånn og er ikke bekymret for at det skal være noe dødelig. Jeg er litt enig at det skulle bli sjekket for lenge siden, men var så redd for at det skulle bli taklet som mas/klaging. Du har fått meg litt sikrere og skal snakke med mine foreldre i morgen så jeg får kjekket det. Natta

Gjest Psyk av alt

Jeg er villig til å ta stort sett det meste tester og sånn og er ikke bekymret for at det skal være noe dødelig. Jeg er litt enig at det skulle bli sjekket for lenge siden, men var så redd for at det skulle bli taklet som mas/klaging. Du har fått meg litt sikrere og skal snakke med mine foreldre i morgen så jeg får kjekket det. Natta

Kjempebra at du snakker om dette med foreldrene dine i morgen!

Nattitnatt og sov godt.

La oss vite hvordan det går med deg da :)

Ikke svar på dette, sov i stedet.

Kjempebra at du snakker om dette med foreldrene dine i morgen!

Nattitnatt og sov godt.

La oss vite hvordan det går med deg da :)

Ikke svar på dette, sov i stedet.

Har snakket med mine foreldre i dag og skal bestille legetime på mandag. Virkelig glad dere fikk eg til å gjøre det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...