Gå til innhold

ferie i sverige

Kelia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ferskenblomst

Ser at Strømstad er anbefalt, men da ville jeg dratt litt lenger ned, mot Gøteborg. Der er Nordens Ark og Avariet i Lysekil. I selve Gøteborg er det jo selvfølgelig Liseberg og Universum. Det site skal være veldig populært. Ca seks mil fra G.borg, tror jeg, er Borås, med dyreparken, og Knalleland der alle de store postorderefirmaene holder til. Og en drøy times kjøring fra G.borg finner man jo alles shoppingglade Ullared. Om en ikke akter å handle er det moro å bare gå å se. Der er det MYE spesielt. Nedover langs hele Bohusläkysten er det masse fine plasser å overnatte, både campingplasser, hvor man kan leie hytter, og små koselig hoteller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Göteborg! Det er mye mer å finne på der, enn bare Liseberg. Bare spør hvis du lurer på noe.

Bo her: http://liseberg.se/sv/hem/Boende/Stugor/

(de har både hytter og hotellrom - siden er litt rotete, men du kan bestille online)

Det er et utmerket sted med tanke på transport til sentrum, mye å finne på for ungene og kort vei til en badeplass. Jeg anbefaler hytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal hit dafto.com. Aldri vært der, men flere venner har vært der og skryter veldig :) 5 km fra Strømstad. mange forskjellig typer hytter å leie, basseng, lekeplass, aktivitetspark, teater, selsafari, båtleie osv osv. Håper det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...