Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan jeg skiller mellom ytre og indre kvaliteter. Hvis jeg tenker rent utseendetmessig, saa er rette skuldre, sterke armer og moerkt haar tiltrekkende. Men saa er kroppsspraak og holdning ti ganger viktigere. Og med den rette personligheten, saa glemmer jeg jo helt hvordan mannen ser ut ;)

Jeg vet ikke hvordan jeg skiller mellom ytre og indre kvaliteter. Hvis jeg tenker rent utseendetmessig, saa er rette skuldre, sterke armer og moerkt haar tiltrekkende. Men saa er kroppsspraak og holdning ti ganger viktigere. Og med den rette personligheten, saa glemmer jeg jo helt hvordan mannen ser ut ;)

:-)

Annonse

Gjest ei gammel røy

Helheten er avgjørende for om jeg faller for en mann. Når det er sagt, tiltrekkes jeg veldig av vakre øyne med glimt i. Høye menn med brede skuldre og sterke armer kan jeg bli aldeles mo i knærne av. Ingenting er som å bli løftet og båret omkring i stua av kjæresten i ny og ne... ;-)

Han må være ren og velstelt, men kan være nysvett etter hardt fysisk arbeide. :o) Gjerne veldig kort hår (få mm) og han må se snill ut. Sterke hender og et godt håndtrykk er viktig og en brystkasse som ser ut som den er god å ligge inntil. :o)

Og som togli liker jeg også en snerten rumpe på en mann! ;o)

Jeg liker tøffe, litt rocka menn med en kjapp, humoristisk replikk og glimt i øyet. Jeg liker de kjekke framfor de p-e-n-e eller søte, og ville aldri falt for en Ole Gunnar Solskjær-type. Tror jeg oftere ser kjekke mørke menn enn lyse, og har så langt ikke falt for en overvektig mann.

Jeg liker best menn som er høyere enn meg selv, da jeg er høy selv og ikke liker følelsen av å være en amazone ved siden av en mann.

Jeg liker veldig godt at de er rake i ryggen, ikke luter seg framover. Et godt smil med pene tenner, snille øyne, aller helst hår på hodet. Velstelthet er et must. Og som oftest har jeg falt for de mørkhårede, men ingen regel uten unntak. :-)

Jeg liker tøffe, litt rocka menn med en kjapp, humoristisk replikk og glimt i øyet. Jeg liker de kjekke framfor de p-e-n-e eller søte, og ville aldri falt for en Ole Gunnar Solskjær-type. Tror jeg oftere ser kjekke mørke menn enn lyse, og har så langt ikke falt for en overvektig mann.

''Jeg liker de kjekke framfor de p-e-n-e eller søte, og ville aldri falt for en Ole Gunnar Solskjær-type''

Litt usikker på hvilken kategori du plasserer han i. Spør du meg kan han til nød passere som "søt".

Annonse

Menns høyde har lite å si for meg... Jeg faller for blikk og skjeve, sjarmerende smil ;)

Må innrømme at kroppen har endel å si... jeg liker menn med flotte rumper ;)

''Menns høyde har lite å si for meg...''

Skal vel godt gjøres at du treffer på en som er mye lavere enn deg ;-)

''Jeg liker de kjekke framfor de p-e-n-e eller søte, og ville aldri falt for en Ole Gunnar Solskjær-type''

Litt usikker på hvilken kategori du plasserer han i. Spør du meg kan han til nød passere som "søt".

Du har rett, han har et babyface-utseende, men er egentlig ikke søt. Sondre Lerche er søt. Men han liker jeg å se på da... hm, ikke helt gjennomtenkt dette ;-)

Gjest Klaudia

Vi har presist samme smak når det gjelder menn ;)

Gjest Klaudia

Du har rett, han har et babyface-utseende, men er egentlig ikke søt. Sondre Lerche er søt. Men han liker jeg å se på da... hm, ikke helt gjennomtenkt dette ;-)

Sondre Lerche er enkelt og greit bare mye penere enn Ole Gunnar Solskjær. Og det hjelper dessuten på at han er musiker ;)

Gjest Klaudia

Menns høyde har lite å si for meg... Jeg faller for blikk og skjeve, sjarmerende smil ;)

Må innrømme at kroppen har endel å si... jeg liker menn med flotte rumper ;)

''Jeg faller for blikk og skjeve, sjarmerende smil''

Men da er det viktig at disse "skjeve smilene" fremstilles som noenlunde ekte. Har vært borti nok av noen storsjarmører av menn som tydeligvis faker på seg et skjevt smil fordi de har skjønt at damer synes det er sexy...

''Jeg faller for blikk og skjeve, sjarmerende smil''

Men da er det viktig at disse "skjeve smilene" fremstilles som noenlunde ekte. Har vært borti nok av noen storsjarmører av menn som tydeligvis faker på seg et skjevt smil fordi de har skjønt at damer synes det er sexy...

Hehe, jeg tenker på en bestemt jeg da, og han er definitivt ikke en som smiler skjevt for å sjarmere damene - sønnen i førskolealder har arva farens skjeve smil :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...