Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg liker også høye menn. Hvis han i tillegg er ren og pen og lukter godt, og har et blikk som utstråler ting jeg liker er jeg langt på vei solgt. Han kan gjerne være mørkhåret og ha lirr mørke øyne. Jeg er ikke så glad i rocka og tøff stil. Liker bedre enkelt og velkledd og null piercinger og sånt tjafs. Han bør heller ikke ha skjegg eller bart. Det har jeg aldri hatt sans for. Og så kan han gjerne ha pene hender og underarmer. Det liker tonier:)

Fortsetter under...

Sondre Lerche er enkelt og greit bare mye penere enn Ole Gunnar Solskjær. Og det hjelper dessuten på at han er musiker ;)

Søt, nesten småpen, artig, rar og sjarmerende, men jf en annen tråd for ikke lenge siden - for ung for meg :) Solskjær ville jeg a l d r i snudd meg etter på gata...

Gjest ytre minst viktig

Har alltid falt for mørke menn og som er noe høyere enn meg selv.

Og jeg foretrekker kort hår og uten piercinger/andre utsmykninger. Synes heller ikke så mye om tatoveringer.

Men jeg liker hår på brystkassen, synes det er maskulint. Dog ikke på ryggen.

Ellers synes jeg personligheten avgjør hva jeg synes er pent på en mann. Det går på blikk, utstråling, måten å uttrykke seg på og om vi "connecter" på et eller annet nivå.

Jeg liker litt dominante menn, som kan ta beslutninger og er handlekraftige.

Jeg har en dominerende personlighet selv, og trenger noen som topper meg litt, eller har jeg en tendens til å fullstendig overkjøre og ende opp med å sitte med alt ansvaret selv og gjøre mannen til en dott.

En mann som tillater dette, klarer jeg ikke å behandle som likeverdig og mister respekten etter en tid.

Annonse

Oh..en pen guttenakke er fint. Og armer..sånn passe muskuløse, ikke for mye, ikke for lite. Snerten rumpe..Fine øyne & godt blikk. Maskuline hender.

Det jeg bryr meg minst om er ben. Ben kan være som de vil, med mindre det er noe påfallende.

Jeg er grunn nok til å synes at pene menn er stas! :D Selvom det selvsagt ikke hjelper å være en super kjekkas om innsiden ikke er noe allright. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...