Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg studerer innenfor barnepsykologi og hvor 1 av de barna hvor jeg jobber, har en form for hjertesykdom. denne hjertesykdommen kan gjøre sånn at personen får et anfall hvor hjertet til h*n slår opp til 300 slag under anfallet.. Noe som jeg vet kan være skadelig for hjertet. Personen som det er snakk om er i en alder av 6år, og går i 1.kl, hvor h*n fikk fredag 3.2.2012 et anfall hvor puls var for høy til og telles og hvor h*n ble dårlig, svimmel, kvalm og bare ble liggende å se i taket.. personen ble sendt me ambu helikopter hvor de har prøvd å ta flere prøver på EKG, men finner ingen ting som ser ut til og feile personen..... Så mitt spørsmål er, hvis h*n får et nytt anfall hva skal vi gjøre på arbeidsplassen og HVA slags type sykdom kan d være person lider av? Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375730-hjertesykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...