Gjest prust Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg ble overrasket over min egen reaksjon på et sår i dag. Har aldri hatt problemer med å se blod eller sår - og har syntes at operasjoner på tv er veldig interessant, har ingen problemer med å diskutere kroppslige eller medisinske ting rundt bordet osv. Men: Jeg hadde en liten operasjon for to uker siden (sterilisering, lapraskopi, de gikk inn via navlen) - og det ble to bittesmå sår i navlen. Tråden skulle forsvinne av seg selv. Jeg renset såret helt greit de første dagene, og har nå ikke hatt bandasje på den siste uka. Etter dusjen i morges da jeg tørket meg, sprakk det imidlertid opp litt og blødde bittelitt i såret - bare 1-2 cm. Jeg ble helt akutt svimmel og ordentlig kvalm. Måtte legge meg ned på badegolvet noen minutter! Og nå i formiddag når jeg tenker på det, kjenner jeg at jeg blir uggen i magen av å tenke på det. Rart. Tror det var følelsen av at det liksom var åpent helt inn til mitt innerste (selv om det sikkert bare var i huden) - at jeg nesten kunne se rett inn (veldig overdrevent). Æsj.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375738-pinglereaksjon-s%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.