Niwa Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hei! Jeg er ei jente på 30 år som har ønske om å få et barn til. Fra før har vi tvillinger på 4 år. Jeg ble gravid med tvillingene etter en dobbel pergokur. Jeg har veldig uregelmessige sykluser og sjelden eggløsning. Jeg har til tider hatt problemer med at blødningene ikke stopper, og har da fått Primolut for å stoppe disse, og etter kuren har jeg da fått en menstruasjonslignende, ganske kraftig blødning. Etter den siste Primolut-kuren ble jeg gravid. Jeg fikk da tydeligvis eggløsning ca 14 dager etter at blødningen startet. Akkurat som en normal syklus. Graviditeten endte i SA. Mitt første spørsmål er derfor: kan Primolut gjøre at kroppen min blir minnet på å ha en syklus, eller var denne eggløsningen etter Primolut-kuren tilfeldig? Mitt andre spørsmål er: er sjansen stor for at jeg får tvillinger igjen dersom jeg skulle behøve Pergo for å få eggløsning? Evt om det finnes en måte å overvåke dette på? Evt en annen metode å komme inn i syklus på? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375777-primolut-og-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.