Gjest dating på nett Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Jeg har vært singel i mange år og har nå lagt inn profil på en datingside. Har fått flere svar og han som "er den beste " bor ca 2 timer med bil fra meg. Vi har begge et barn og jeg sa til han at kanskje det er å "kaste bort" tiden å prate sammen og etterhvert møtes, da vi begge er ganske stedfast på hver vår kant med barn. Er dere som meg at dere ikke orker å " prøve ut" en partner fordi det er håpløse forutsetninger? Og til dere som har vært på datingsider, dater dere flere menn samtidig, synes dettte er litt anstrengende, da jeg liker å spille på en hest i ganngen 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Jeg hadde ikke giddet "kaste bort tid" på en som bor så langt unna rett og slett - altså i den fasen du er nå at dere såvidt har møttes på nettet. Ikke så lenge dere begge er temmelig bofaste i flere år fremover. Min kjære bor 35-40 min unna meg med bil og ingen av oss er interesserte i å flytte før ungene mine har blitt store (han er barnløs) og det er vel 6-7-8 år til det ennå. Men jeg er jo hos ham når ungene mine er hos pappan da. ) Jeg datet bare en kar i gangen den tiden jeg drev med det, andre dater flere på skift, det passer ikke for meg. 0 Siter
PieLill Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Om du vet hvordan du ønsker at et forhold skal fungere i det daglige og at dette blir praktisk umulig å få til pga reiseavstand, er det sikkert like greit for begge parter å ikke investere følelser i hverandre. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.