Gå til innhold

Bli kjent med ny mann og avstand

Anbefalte innlegg

Gjest dating på nett

Jeg har vært singel i mange år og har nå lagt inn profil på en datingside. Har fått flere svar og han som "er den beste " bor ca 2 timer med bil fra meg. Vi har begge et barn og jeg sa til han at kanskje det er å "kaste bort" tiden å prate sammen og etterhvert møtes, da vi begge er ganske stedfast på hver vår kant med barn.

Er dere som meg at dere ikke orker å " prøve ut" en partner fordi det er håpløse forutsetninger?

Og til dere som har vært på datingsider, dater dere flere menn samtidig, synes dettte er litt anstrengende, da jeg liker å spille på en hest i ganngen :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375997-bli-kjent-med-ny-mann-og-avstand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke giddet "kaste bort tid" på en som bor så langt unna rett og slett - altså i den fasen du er nå at dere såvidt har møttes på nettet. Ikke så lenge dere begge er temmelig bofaste i flere år fremover.

Min kjære bor 35-40 min unna meg med bil og ingen av oss er interesserte i å flytte før ungene mine har blitt store (han er barnløs) og det er vel 6-7-8 år til det ennå. Men jeg er jo hos ham når ungene mine er hos pappan da. :o)

Jeg datet bare en kar i gangen den tiden jeg drev med det, andre dater flere på skift, det passer ikke for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...