Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 181
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

72

• PieLill

32

• Lillemus

11

• mariaflyfly

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hulderen

Men husk at jeg er over 30. Kan ha bodd andre steder og har lite lyst til å nyetablere meg nå! Han skal da ikke få jage meg herfra heller da. Da måtte det i så fall vært et utenlandsopphold i en gitt periode, men er nok ikke så heldig å få til det i hverdagen....

Det vil ikke være han om jager deg, men du selv som trenger et så drastisk skritt for å nullstille deg og komme deg videre. Du har det uansett ikke godt slik du har det nå, eller hva?

Det kan bli underholdende for dolleserne i det minste. Sånn det nå er, går huuf bare på repeat.

Jeg vet det veldig godt, hadde det gått framover, så hadde jeg sikkert ikke skrevet her. Men jeg har skjønt kilden til problemet, og det er at jeg ikke kommer over at jeg ikke fikk velge utfallet. Selvtilliten min er knust. Og fordi jeg har blitt opphengt i dette, greier jeg ikke å gjøre noe.

Det vil ikke være han om jager deg, men du selv som trenger et så drastisk skritt for å nullstille deg og komme deg videre. Du har det uansett ikke godt slik du har det nå, eller hva?

Nei, jeg har det skikkelig ille. Men sliter med tanken på å være singel i egen by hvor jeg har familie og venner.

Men det må gå over snart, tenker jeg. En blomst uten næring dør. Så får jeg håpe at jeg ikke er en kaktus da....

Gjest Hulderen

Jeg vet det veldig godt, hadde det gått framover, så hadde jeg sikkert ikke skrevet her. Men jeg har skjønt kilden til problemet, og det er at jeg ikke kommer over at jeg ikke fikk velge utfallet. Selvtilliten min er knust. Og fordi jeg har blitt opphengt i dette, greier jeg ikke å gjøre noe.

Du hadde utallige muligheter til å velge utfallet, men du grep det aldri, du lot bare tiden gå. Å ikke velge er ogå et valg.

Du gjør det samme nå, overfor exen din. Tar du ikke snart grep og sier fra at tenkepausen er over, det er helt og ndelig over, så ender det med at eksen din gjør det, og du kommer til å sørge over ham ogå.

Annonse

Du hadde utallige muligheter til å velge utfallet, men du grep det aldri, du lot bare tiden gå. Å ikke velge er ogå et valg.

Du gjør det samme nå, overfor exen din. Tar du ikke snart grep og sier fra at tenkepausen er over, det er helt og ndelig over, så ender det med at eksen din gjør det, og du kommer til å sørge over ham ogå.

Ja, klart jeg har hatt et valg, jeg var bare så opphengt i han, at jeg ikke greide å gjøre det riktige. Men å velge hvem jeg ville dele livet mitt med fikk jeg aldri.

Jeg sørger kontinuerlig over eks. Nå skal vi ta et standpunkt til uka.

Gjest Hulderen

Ja, klart jeg har hatt et valg, jeg var bare så opphengt i han, at jeg ikke greide å gjøre det riktige. Men å velge hvem jeg ville dele livet mitt med fikk jeg aldri.

Jeg sørger kontinuerlig over eks. Nå skal vi ta et standpunkt til uka.

Lykke til med det standpunktet. Husk å være ærlig overfor ham, og la ham få vite at du fortsatt har følelser overfor Drittsekken. Eksen din skal ta en viktig beslutning, og har rett til å ta den på riktig grunnlag.

Lykke til med det standpunktet. Husk å være ærlig overfor ham, og la ham få vite at du fortsatt har følelser overfor Drittsekken. Eksen din skal ta en viktig beslutning, og har rett til å ta den på riktig grunnlag.

Takk :)

Jeg aner ikke hva det ender meg egentlig. Men klart vi må snakke om alt. Jeg synes likevel det begynner å bli litt pinlig at jeg ikke kommer over h a n... Hvor lite selvrespekt er det mulig å ha liksom...

Du kan dessverre ikke velge alt.. Noen ganger må man bare gjøre det beste ut av de forutsetningene man har.. Må si jeg undrer meg litt over deg, ser du ikke at du skader deg selv å stadig dra deg ned i søla? Det BLIR bedre, men du må kjempe for det. Det blir ikke putselig bedre av at du venter. Det samme som med eksen, og han du er sammen med nå, du kan ikke bare vente, men må AKTIVT gjøre noe.

Går du til terapeut nå? Bra, da kan vedkommende hjelpe deg til å finne en overlevelsesstrategi..Det virker her som dette er noe du ikke klarer å komme deg ut av alene. Husk at du må kjempe deg gjennom dette, det blir ikke bedre av seg selv. Du må ville det selv.

Du kan dessverre ikke velge alt.. Noen ganger må man bare gjøre det beste ut av de forutsetningene man har.. Må si jeg undrer meg litt over deg, ser du ikke at du skader deg selv å stadig dra deg ned i søla? Det BLIR bedre, men du må kjempe for det. Det blir ikke putselig bedre av at du venter. Det samme som med eksen, og han du er sammen med nå, du kan ikke bare vente, men må AKTIVT gjøre noe.

Går du til terapeut nå? Bra, da kan vedkommende hjelpe deg til å finne en overlevelsesstrategi..Det virker her som dette er noe du ikke klarer å komme deg ut av alene. Husk at du må kjempe deg gjennom dette, det blir ikke bedre av seg selv. Du må ville det selv.

Ja, takk, jeg forsøker å kjempe og finne ut av ting og tang. Synes ikke det hjelper særlig med terapi en gang hver 5.uke...

Har svart på meldinger fra han andre igjen og hater meg selv for det. Men møter han i alle fall ikke!

Gjest Elextra

Ja, takk, jeg forsøker å kjempe og finne ut av ting og tang. Synes ikke det hjelper særlig med terapi en gang hver 5.uke...

Har svart på meldinger fra han andre igjen og hater meg selv for det. Men møter han i alle fall ikke!

Du møter han ikke, men ville du møtt ham om han inviterte på en hyggelig måte?

Gjest Nickløsheletida

''Har svart på meldinger fra han andre igjen og hater meg selv for det''

Hva er da vitsen med å søke råd på dol om det samme temaet igjen og igjen, når du ikke vil følge rådene?

HAN synes sikkert dette er alldeles festlig og se at du biter på hver gang han sender deg melding. Han vil bare en bekreftlese, men ser deg ikke som noen fremtidig partner.

Annonse

''Har svart på meldinger fra han andre igjen og hater meg selv for det. Men møter han i alle fall ikke!''

Han har deg akkurat der han vil. Om han hadde foreslått et møte er jeg overbevist om at du hadde sluppet alt du har i hendene og løpt avgårde tvert.

''Har svart på meldinger fra han andre igjen og hater meg selv for det. Men møter han i alle fall ikke!''

Han har deg akkurat der han vil. Om han hadde foreslått et møte er jeg overbevist om at du hadde sluppet alt du har i hendene og løpt avgårde tvert.

Jepp. Ingen som helst tvil.

Jeg stod i mot så lenge. Gått mange uker siden forrige melding som jeg ikke svarte på. Svarte ikke i natt heller, men han tok helt av og sendte sikkert 6-7 meldinger fram til morgenen. Da svarte jeg, og da jeg "pratet litt" sluttet han... Og det var etter han hadde foreslått å treffes. Det fristet jo, men kan ikke pga eks + egen selvfølelse. Men faen at han ikke kan holde seg borte - og at jeg svarte...

Du møter han ikke, men ville du møtt ham om han inviterte på en hyggelig måte?

Det var en hyggelig måte. Er ferdig med det. Vi er jo ikke uvenner eller noe, så ble litt rart å ikke svare også. Men merker at stressnivået når nye høyder nå. Lar han bare være. Selv om jeg har vurdert å be han om å ikke ta noe mer kontakt pga mine følelser. Han får jo ikke noe ut av det når jeg ikke møter han.

''Har svart på meldinger fra han andre igjen og hater meg selv for det''

Hva er da vitsen med å søke råd på dol om det samme temaet igjen og igjen, når du ikke vil følge rådene?

HAN synes sikkert dette er alldeles festlig og se at du biter på hver gang han sender deg melding. Han vil bare en bekreftlese, men ser deg ikke som noen fremtidig partner.

Det vet jeg og derfor møter jeg han ikke mer. Men når han sendte en haug med sms, ble det også rart å ikke svare noe. Jeg angrer på at jeg var litt for snill likevel...

Jeg stod i mot så lenge. Gått mange uker siden forrige melding som jeg ikke svarte på. Svarte ikke i natt heller, men han tok helt av og sendte sikkert 6-7 meldinger fram til morgenen. Da svarte jeg, og da jeg "pratet litt" sluttet han... Og det var etter han hadde foreslått å treffes. Det fristet jo, men kan ikke pga eks + egen selvfølelse. Men faen at han ikke kan holde seg borte - og at jeg svarte...

''Men faen at han ikke kan holde seg borte - og at jeg svarte...''

Det første får du ikke gjort noe med, det ligger utenfor din kontroll. Det andre har du et valg i forhold til å kontrollere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...