Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 181
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

72

• PieLill

32

• Lillemus

11

• mariaflyfly

6

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor blokkerer du ikke den fyren fra telefonen, internett og alle andre mulige arenaer?

Kontakt med ham er destruktivt. Hvorfor kutter du det ikke ut i stedet for å leke med flammen? Hva er det du håper å oppnå? Han er en person du ikke trenger å forholde deg til - om du ikke er ute etter nye runder i halmen med ham.

mvh

Han meldet meg igjen i natt, men jeg svarte ikke. I dag formiddag kom det "beklager." Svarte ikke på det heller. Det gjør vondt. Men det er verre at jeg og eks er et skritt nærmere helt finito.

Gjest oppgitt på dine vegne

Han meldet meg igjen i natt, men jeg svarte ikke. I dag formiddag kom det "beklager." Svarte ikke på det heller. Det gjør vondt. Men det er verre at jeg og eks er et skritt nærmere helt finito.

Skjønner ikke helt åssen du kan se for deg en ny fremtid med eksen din. Er ikke det broren til eksa til drømmisen? Hadde blitt mere enn pinlig og treffe familien hans synes jeg. Hvis ikke familien er historie da. Vet jo ikke jeg noe om. Men uansett, selv om du ikke tar det til deg, du må gå videre, uten eksen og uten drømmisen. Få deg en annen drøm, der du er i fokus, og han vil ha DEG og du vil ha kun han.

Skjønner ikke helt åssen du kan se for deg en ny fremtid med eksen din. Er ikke det broren til eksa til drømmisen? Hadde blitt mere enn pinlig og treffe familien hans synes jeg. Hvis ikke familien er historie da. Vet jo ikke jeg noe om. Men uansett, selv om du ikke tar det til deg, du må gå videre, uten eksen og uten drømmisen. Få deg en annen drøm, der du er i fokus, og han vil ha DEG og du vil ha kun han.

?

Nei, her er ikke det noe problem;)

Annonse

Gjest Nickløsheletida

''Men det er verre at jeg og eks er et skritt nærmere helt finito''

Du ville ha i pose og sekk, nå fikk du ingen av delene.

Slik er det for oss andre også. Vi får ikke i pose og sekk.

Gjest Elextra

Ja, det er vel en del av problemet. Jeg tror vi kunne hatt det bra. Det gikk greit å leve med en melding, men når han fortsatte og fortsatte, greide jeg ikke å la være å få hjerteklapp....

''Ja, det er vel en del av problemet. Jeg tror vi kunne hatt det bra.''

Med andre ord har du ennå ikke innsett at han er en drittsekk: Man har det ikke bra over tid med drittsekker.

''Men det er verre at jeg og eks er et skritt nærmere helt finito''

Du ville ha i pose og sekk, nå fikk du ingen av delene.

Slik er det for oss andre også. Vi får ikke i pose og sekk.

Jeg har ikke bedt om i pose og sekk. Du får det til å høres ut som jeg er bortskjemt og aldri har møtt på et problem i livet - men det har jeg.

Jeg er da temmelig sikker på at da du først presenterte saken for oss, skrev du at elskeren var i et forhold med søstra til din eks?

Det er heldigvis ikke denne saken! Men jeg har nok hintet til at jeg og han andre har et nærmere forhold i det virkelige liv enn bare elskere.

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Jeg har ikke bedt om i pose og sekk. Du får det til å høres ut som jeg er bortskjemt og aldri har møtt på et problem i livet - men det har jeg.

''Du får det til å høres ut som jeg er bortskjemt og aldri har møtt på et problem i livet - men det har jeg''

Det sier jeg ikke, men her inne er det folk som har blitt skilt etter mange års samliv og flere barn sammen, så jeg må bare beklage og si at jeg synes problemene dine virker små i forhold til hva du gjør dem til.

Og jeg tror ikke du kan være så veldig glad i x`en din når du kunne la dette gå så så langt. Ok, du var forelsket og utro. Det kan skje den beste, men hvis du var glad i samboeren din ville du ha greid å avvikle det på et tidligere tidspunkt.

Det gjorde du ikke, du ville ha i pose og sekk.

''Du får det til å høres ut som jeg er bortskjemt og aldri har møtt på et problem i livet - men det har jeg''

Det sier jeg ikke, men her inne er det folk som har blitt skilt etter mange års samliv og flere barn sammen, så jeg må bare beklage og si at jeg synes problemene dine virker små i forhold til hva du gjør dem til.

Og jeg tror ikke du kan være så veldig glad i x`en din når du kunne la dette gå så så langt. Ok, du var forelsket og utro. Det kan skje den beste, men hvis du var glad i samboeren din ville du ha greid å avvikle det på et tidligere tidspunkt.

Det gjorde du ikke, du ville ha i pose og sekk.

Okay :)

Flott at du ikke svarte!

:-)

Men hvorfor ikke slutte selvplagingen og blokkere hele fyren fra mobilen og e-post etc?

mvh

Gjest Elextra

Jeg er da temmelig sikker på at da du først presenterte saken for oss, skrev du at elskeren var i et forhold med søstra til din eks?

Jeg husker en slik historie, men ikke at det var samme person som trådstarter.

Uansett synes jeg det er en uting å rippe opp i "detaljer" trådstarter tydeligvis ikke ønsker skal spres videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...