Gå til innhold

Trang forhud

Gjest måjegvirkeligskrivedette?

Anbefalte innlegg

Gjest måjegvirkeligskrivedette?

­Hei, Jeg har et par spørsmål om trang forhud. Jeg har ingen problemer med å dra forhuden normalt ned vanligvis, men når penisen er i erigert tilstand så blir det stramt og så jeg får ikke dratt den helt ned. Jeg har blitt operert for trang forhud, men det ble dessverre ikke så mye bedre. Jeg leste om et par salver jeg kunne bruke (betnovat salve eller dermovat salve) men lurer på om disse kun kan brukes ved oppsyn av lege. Jeg synes det virker som stress å dra ned til min fastlege, bestille time og alt det der i tillegg til at det er litt flaut. Spørsmålene er hvertfall: Kan jeg kun løse dette problemet ved å ta kontakt med min fastlege? Om jeg kan løse det selv, hvor kan jeg i så fall få tak i enten betnovat salve eller dermovat salve? Hva burde jeg passe på under denne prosessen? Hva anbefaler du at jeg gjør?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376091-trang-forhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...