Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg går på p-pillen Mercilon 28, hvilket jeg har gjort i omtrent 18 måneder nå.

Jeg har alltid tatt pillen på samme tidspunkt hver dag, og har alltid hatt en regelmessig menstruasjon. Jeg kunne omtrent stille klokken etter den.

For omtrent en måned siden fikk jeg tilfeldigvis mensen en tilfeldig dag. Den dagen var 9 dager før jeg egentlig skulle få mensen.

Dette stoppet ikke før jeg skulle få mensen 9 dager senere, og hadde da mensen i 14 dager i strekk.

I de 9 dagene før min "opprinnelige mens kom, var blødningene helt normale, annet en at det var 3 dager innimellom hvor det knapt var blod, men et mer gulaktig slim som kom ut. (Det var ganske mye av det de dagene).

Hva kan dette tyde på?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376118-bl%C3%B8dningsforstyrrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...