Gjest dum tenåringsjente Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Hei. Er en jente på 17 år.. Tok ut min p-stav, 2februar. Fikk mensen dagen etter, som varte til 6februar. Har enda ikke begynt på ny prevensjon. Hadde sex dagen etter mensen (med en annen gutt) Han hoppet av i svingen.. 12 februar ble jeg ilag med kjæresten min igjen, og vi hadde sex å Han sprutet inni meg.. Sånn fortsettet vi i 1 uke, og 15 februar hadde jeg igjen sex med Han andre som hoppet av i svingen.. nå føler jeg at jeg er gravid, og er redd Han andre er faren. Er det mulig? Har tatt abort før, redd for å gjøre det igjen.. 0 Siter
Gjest ørreten Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Alt er mulig, ser det ut til.... 0 Siter
Gjest dum tenåringsjente Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Du tror ikke d er størst sannsynlighet for at d er kjæresten min? 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 28. februar 2012 Skrevet 28. februar 2012 Begge kan vel være faren...men har du tatt test? er du gravid eller bare innbiller du deg det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.