Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har en noe uregelmessig menstruasjon (som regel 30-40 dager) og vi har strevd et halvt års tid med å bli gravide.

Før hver menstruasjon får jeg svært ømme bryster, og vanlige mens-murringer som fortseller meg at den kan komme om inntil 2 uker. Dette slår aldri feil.

Denne gangen har jeg også hatt mens-murringer som vanlig, selv om de var ganske svake. Derimot har jeg ikke kjent antydning til ømme bryster, noe jeg vet er vanlig i forb med graviditet. Jeg har vært seksuelt aktivt jevnlig.

Rundt dag 40 fikk jeg en svak blødning, rosa og brun utflod. Det var absolutt ikke menstruasjonsblod, og jeg har aldri hatt noe lignende før. Dette varte i 3-4 dager, det var så vidt det viste noe i trusa i det hele tatt.

Nå nærmer det seg en halv uke siden denne lille "utfloden" opphørte, men fremdeles har jeg vondt i magen. Noen dager kjenner jeg omtrent ingenting, men av og til har jeg helt typiske mensmurringer.

Hvorfor? Skal jeg regne den lille blødningen som en vanlig menstruasjon (som for meg er nesten utenkelig) eller en festningsblødning? Isåfall, fra når skal jeg kunne få utslag på en test?

Kan det ha vært en abort? (med så lite utfold?)

håper på svar, for dette er så merkelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37626-endring-av-syklus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...