Gå til innhold

knekt finger?

Anbefalte innlegg

­Hei.

Jeg har får over en måned siden falt ned trappen å slo lillefingeren på høye hånd ganske kraftig, den hovnet opp umiddelbart å ble blå. Antok at dette var en forstuelse eller brist og gadd ikke fære til legen. Nå snart to måneder etter er fingeren enda hoven, og rød rundt det midterste leddet. I tillegg oppdaget jeg i dag at jeg ikke har sjans og rette ut fingeren, uansett om jeg prøver å fysisk presse den ut med andre hånda rikker den seg ikke. Den er ennå øm når jeg bøyer den helt ned, og når det er kaldt blir den veldig vond. Har fingeren i så fall vært knekt og grodd skjevt? i så fall hva skal jeg gjøre med det? må jeg bare gå med skjev og bøyd finger resten av livet? :) setter veldig pris på hjelpen dere tilbyr her, da jeg ikke har fastlege ennå grunnet flytting.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376261-knekt-finger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...