Gå til innhold

stikk smerter i underlivet.

Anbefalte innlegg

hei.. for litt over 1/2år siden begynte jeg og få blod i avføringen som jeg ble behandlet(scheriproct) mot hemorider. blødningene har stoppet men nå i etter tid har jeg begynt og få veldig vondt i underlivet, stikk smerter i både urinblære,skrukken,alnalen,testiklene, prostata og ved korsryggen. og det skjer enten jeg sitter stille eller er i aktivitet. er en mann på 27år, frisk og rask. bruker ingen medisiner. har vært hos fastlegen min men han sier at det gir seg etter hvert, (eller med andre ord han gir faen!). har byttet lege men fikk ikke time før om en stund så tenkte kansje du/dere kan hjelpe meg inntil videre?... er veldig bekymret......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376483-stikk-smerter-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mann 53.

Dra til legevakten om det ikke gir seg.Sitter du mye? Kjører du mye bil? Det finnes plager som nesten bare yrkessjafører får.Det er ikke normalt å sitte 8-12 timer i døgnet.

Siden 2 av våre største muskler finnes i lårene,er vi konstruert mer for gange og løp,en for stillesittende aktivitet.

Forsøk å gå en del,og ikke sov på ryggen.Merker du ingen bedring innen 48 timer,drar du på legevakta!

Har du treg mage,forsøk med mer fiber og grønnsaker i kosten.Forstoppelse kan være plagsomt,men er usikker på om du får slike symptomer.

Dra til legevakten om det ikke gir seg.Sitter du mye? Kjører du mye bil? Det finnes plager som nesten bare yrkessjafører får.Det er ikke normalt å sitte 8-12 timer i døgnet.

Siden 2 av våre største muskler finnes i lårene,er vi konstruert mer for gange og løp,en for stillesittende aktivitet.

Forsøk å gå en del,og ikke sov på ryggen.Merker du ingen bedring innen 48 timer,drar du på legevakta!

Har du treg mage,forsøk med mer fiber og grønnsaker i kosten.Forstoppelse kan være plagsomt,men er usikker på om du får slike symptomer.

hei..

tusen takk for svar..

ja faktisk det har blitt en del sitting både hjemme og på jobben i det siste. glemte og skrive at det det er ikke en konstant smerte den kommer og går. men jeg skal jeg prøve det du sier så får jeg bare vente til jeg skal til legen...takk igjen for svar, ha en fin dag...

Stig Bruset - Alt. medisin

Hvis dine plager har vedvart i et halvt år vil jeg anbefale en rektoskopi, der man undersøker nedre del av tarmen med et instrument der man kan se innsiden av endetarmen. Det kan være at du har et sår eller betennelse i nederste del av tarmen eller andre årsaker til dine plager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...