Gå til innhold

Fått nok av solian

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ok, skjønner at du har det ille...har du akkurat startet opp med Solian? Siden du har så store bivirkninger? Det pleier jo gjerne å gi seg litt etterhvert.

Tror jeg har tatt det litt over to mnd nå, og har ikke hatt noen god erfaring med den. Ikke tror jeg diagnosene mine stemmer heller, kan ikke ta medisin jeg ikke trenger.

Du har fått Solian mot schizofreni?

Ja. Men tror ikke det stemmer. Må bare prøve uten, får bare ta 100 mg seroquel for å sove. Har bare tatt 200 mg solian om kveldene, var oppe i 500 mg. Nå vil jeg ikke ta noe, føler meg rar i hodet. Orker ikke dette.

Gjest Psyk av alt

Ja. Men tror ikke det stemmer. Må bare prøve uten, får bare ta 100 mg seroquel for å sove. Har bare tatt 200 mg solian om kveldene, var oppe i 500 mg. Nå vil jeg ikke ta noe, føler meg rar i hodet. Orker ikke dette.

Jeg har noen venner med samme diagnose som deg. Og medisineringen er et tilbakevennende problem, dessverre. De snakker om ganske kraftige bivirkninger av medisinen.

Regner med at du har googlet diagnosen, det finnes masse å lese på nett, ifh om du tror du har fått feil diagnose.

Får håpe du får ny behandler raskt!

Jeg har noen venner med samme diagnose som deg. Og medisineringen er et tilbakevennende problem, dessverre. De snakker om ganske kraftige bivirkninger av medisinen.

Regner med at du har googlet diagnosen, det finnes masse å lese på nett, ifh om du tror du har fått feil diagnose.

Får håpe du får ny behandler raskt!

Ja det stemmer, ekle bivirkninger. Fikk og rykninger i kroppen og masse ekkel kribling + alt det andre. Takler det ikke.

Har lest nok om diagnosen til å vite hva det er, jeg er ikke slik tror jeg. Det er ting som stemmer og, har ikke lyst å forholde meg til det. Vil bare ha et normalt liv.

Gjest Psyk av alt

Ja det stemmer, ekle bivirkninger. Fikk og rykninger i kroppen og masse ekkel kribling + alt det andre. Takler det ikke.

Har lest nok om diagnosen til å vite hva det er, jeg er ikke slik tror jeg. Det er ting som stemmer og, har ikke lyst å forholde meg til det. Vil bare ha et normalt liv.

Kan forstå deg meget godt. Det er en avveining dette med symptomer kontra bivirkninger.

Men! Det er kjempeviktig at du får snakket med noen om dette med at du er i tvil om at du har diagnosen.

Hvis man er i tvil er det også mye vanskeligere å godta bivirkningene.

Vet om mange som har prøvd seg fram, det finnes mer enn en type medisin.

De med samme diagnose som deg (hvis du har det) har jeg gått på videreutdanning sammen med. Hun ene har skrevet bok, og dette er høyst oppegående folk!

Intelligente og meget levende, men også til tider plaget av sykdommen. Dessverre.

Annonse

Kan forstå deg meget godt. Det er en avveining dette med symptomer kontra bivirkninger.

Men! Det er kjempeviktig at du får snakket med noen om dette med at du er i tvil om at du har diagnosen.

Hvis man er i tvil er det også mye vanskeligere å godta bivirkningene.

Vet om mange som har prøvd seg fram, det finnes mer enn en type medisin.

De med samme diagnose som deg (hvis du har det) har jeg gått på videreutdanning sammen med. Hun ene har skrevet bok, og dette er høyst oppegående folk!

Intelligente og meget levende, men også til tider plaget av sykdommen. Dessverre.

Er veldig i tvil for tia, og disse bivirkningene er ikke verdt det. Tåler tydeligvis ikke medisinen, vil ikke være dårlig heller men det svinger jo endel. Sist jeg sluttet med slik medisin fikk jeg skikkelig opptur, kan jo håpe på det for føler jeg har vært i dvale.

Gjest Psyk av alt

Er veldig i tvil for tia, og disse bivirkningene er ikke verdt det. Tåler tydeligvis ikke medisinen, vil ikke være dårlig heller men det svinger jo endel. Sist jeg sluttet med slik medisin fikk jeg skikkelig opptur, kan jo håpe på det for føler jeg har vært i dvale.

Ja, det at du ikke føler at bivirkningene er verdt det og at du er i tvil vedr diagnose er veldig viktig at du får snakket med en behandler om.

Vet at man kan bli veldig slapp og daff av medisin.

Ja, det at du ikke føler at bivirkningene er verdt det og at du er i tvil vedr diagnose er veldig viktig at du får snakket med en behandler om.

Vet at man kan bli veldig slapp og daff av medisin.

Takk for at du forstår, trengte det nå. Tar ikke solian mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...