Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Julia35

Min kæreste og jeg ønsker at få et barn. Han er stereliseret i 2007. Vi har fået en henstilling til forundersøgelse d.1.10.2012 hos det offentlige. Vi blev informeret, at der er en god chance for success grundet at operation foregår med hjælp af kikkert. Pga. den lange ventetid vil vi høre, om der er forskel på kvaliteten af behandlingen hos det private/offentlige? Evt. giv venligst os et råd om hvad ville være den bedste løsning i vores situation. MVH Julia

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376532-refertelisering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg tror kvaliteten er den samme, om det gjøres i offentlig eller privat regi, men det har lav prioritet i den offentlige hvor urologene (urinveiskirurgene) har mange alvorligere oppgaver å stelle med. Julia er med sine 35 år ved å bli en ’eldre kvinne’ hvor sjansen for graviditet reduseres. Ved bruk av mikroskop kan man forsøke å få passasje i sædlederen, eller alternativt ta sædceller direkte ut fra testikkelen og befrukte kvinnen i et prøverørsforsøk. Det koster nok 25-30.000 i privat regi, men tiden er en viktig faktor, så dere får vurdere.

Lykke til, vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376532-refertelisering/#findComment-3307887
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...