Gå til innhold

Tidlig sædavgang.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

I hele mitt voksne liv har jeg slitt med seksuelle problemer, som ekstremt lett opphisselse og tidlig sædavgang. Dette gjør at jeg sliter med å omgås mennesker som ønsker å være nær meg som f.eks. en dans.Dette resulterer ofte i reisning og «sædvæske» som kommer ut. Jeg har tidligere(ca. 20 år siden) forsøkt å få hjelp til dette, men uten resultat. Dette problemet virket ikke så stort for urologer, som etter min mening, heller ønsket på behandle pasienter med impotens. Resultatet ble at jeg fikk en resept på Xeroxat, men situasjonen ble ikke endret. Nå er jeg 48 år, våkner ennå med «våte drømmer» og bor alene. Nå begynner jeg å bli ganske desperat og ser få lyspunkt i livet. Jeg er ikke omskåret og lurer på om dette og sterilisering kan hjelpe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376540-tidlig-s%C3%A6davgang/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gro Isachsen, Sexolog

Er væsken som kommer før ejakulasjon sædvæske? Jeg vil tro det er såkalt forsats som kommer fra ”Cowpers kjertler”. Hvor mye som kommer varierer fra mann til mann og etter hvor opphisset mannen er. Denne væsken har som oppgave å smøre kvinnens skjede under samleiet.

Har du våte drømmer er det ofte en indikasjon på at du onanerer for sjelden.

Jeg er litt usikker på om du i tillegg også går av svært raskt. Gjør du det finnes det metoder for å lære orgasmekontroll. Ca. 90 prosent av de jeg har lært å kontrollere orgasmen får dette til ved egeninnsats og noen månedes trening der omlegging av onanimønster og bruk av bekkenbunnsmuskler er viktig. Ta kontakt om du ønsker å lære denne metoden.

Er væsken som kommer før ejakulasjon sædvæske? Jeg vil tro det er såkalt forsats som kommer fra ”Cowpers kjertler”. Hvor mye som kommer varierer fra mann til mann og etter hvor opphisset mannen er. Denne væsken har som oppgave å smøre kvinnens skjede under samleiet.

Har du våte drømmer er det ofte en indikasjon på at du onanerer for sjelden.

Jeg er litt usikker på om du i tillegg også går av svært raskt. Gjør du det finnes det metoder for å lære orgasmekontroll. Ca. 90 prosent av de jeg har lært å kontrollere orgasmen får dette til ved egeninnsats og noen månedes trening der omlegging av onanimønster og bruk av bekkenbunnsmuskler er viktig. Ta kontakt om du ønsker å lære denne metoden.

Hei.

Jeg har prøvd å onanere flere ganger daglig, men har ikke merket noen forskjell på våte drømmer.

Har også forsøkt med muskeltrening i underlivet, men det er ikke noen endring på hvor fort jeg kommer. Dette er samme kommentarer som jeg har fått av leger tidligere.

Gjest Hulderen

At du får reisning når du danser tett med noen gjør ikke noe. Det er det mange menn som får. Jeg bruker bare å late som jeg ikke merker det, og danse videre uten å kommentere. Får du så mye sædavgang mens du danser at det blir våt flekk? I så fall kan du bruke et fotestoff om er vanntett på ene siden.

Sterilisering vil nok ikke hjelpe. Bare en liten del av væsken er spermier, du vil ikke merke forskjell.

Men omskjæring kan hjelpe, mange blir mindre følsomme da. Vel verdt et forsøk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...