Gjest HHP58 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hei.Jeg er en 53 år gammel mann med noe overvekt.Har gått ned fra 150 til 142 bare ved å kutte ut sukker,salt,og spise mer grønnsaker og fisk.Har nesten ikke spist middag på 2 uker. Har stor tro på lavkarbo,men har for mye brød,ris og pasta til å kunne starte for fult.Er også omtrent blakk. Er 177/122 høyt for meg.Høyeste verdi jeg husker er vel 225/180 eller noe. Er det ok å ta både Triatec 5 mg OG Norvasc/Amlodipin 10 mg på samme kveld,eller er det litt mye? Hvilken bør jeg i så fall ta i kveld fredag og i morgen tidlig? Har ikke følt meg så bra på nesten 20 år,og har hverken ryggvondt eller problemer med å nå ned til gulvet.Kan ikke bryuke str 44 lenger da de er for store,42 (Tommer? det er i allefall over 100 cm) passer akkurat og gleder meg til jeg kommer inn i 40 til 17 mai eller noe. Så kan jeg ta begge i kveld,eller bare en av de? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/376712-blodtrykk-og-medisiner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.