Gå til innhold

Blodtrykk og medisiner:

Anbefalte innlegg

Gjest HHP58

Hei.Jeg er en 53 år gammel mann med noe overvekt.Har gått ned fra 150 til 142 bare ved å kutte ut sukker,salt,og spise mer grønnsaker og fisk.Har nesten ikke spist middag på 2 uker.

Har stor tro på lavkarbo,men har for mye brød,ris og pasta til å kunne starte for fult.Er også omtrent blakk.

Er 177/122 høyt for meg.Høyeste verdi jeg husker er vel 225/180 eller noe.

Er det ok å ta både Triatec 5 mg OG Norvasc/Amlodipin 10 mg på samme kveld,eller er det litt mye?

Hvilken bør jeg i så fall ta i kveld fredag og i morgen tidlig?

Har ikke følt meg så bra på nesten 20 år,og har hverken ryggvondt eller problemer med å nå ned til gulvet.Kan ikke bryuke str 44 lenger da de er for store,42 (Tommer? det er i allefall over 100 cm) passer akkurat og gleder meg til jeg kommer inn i 40 til 17 mai eller noe.

Så kan jeg ta begge i kveld,eller bare en av de?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376712-blodtrykk-og-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...