Gå til innhold

Svie rundt urinrøråpningen

Anbefalte innlegg

Gjest Studenten 23

Hei! Jeg har i et par dager hatt lett svie rundt urinrøråpningen. Frenulum er rød på venstre side (moderat). Svien er ikke forsterket under urinering. Området rundt urinrørsåpningen er også lett rølig. Har gått på antibiotika mot klamydiainfeksjon, og har ikke hatt ubeskyttet sex etter dette, så føler jeg kan utelukke klamydia (?). Jeg hadde ubeskyttet sex, og fikk klamydia, for nesten en måned siden. Det er ingen uregelheter i form og struktur glans, men den røde frenulum er litt hoven. Hva kan eventuelt utelukkes og hva kan dette være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376833-svie-rundt-urinr%C3%B8r%C3%A5pningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...