Gå til innhold

Alene igjen - For alltid??

Anbefalte innlegg

Gjest Singlebirdie

Etter skillsmisse for fem år siden, har jeg de tre siste årene vært sammen med "drømmemannen".. trodde jeg..

Etter kort tid, oppdaget jeg at han var en selvsentrert egoist, som egentlig brydde seg mer om eksdame enn om meg, løy, manglet respekt for meg, sa nedsettende ting om barna mine, ignorerte meg osv..

Vel, det skulle ta meg tre år å klare å virkelig gjøre slutt...

Savner jo å ha ham hos meg, men savner ikke alt det som trakk ut all energi av meg.. Nå gleder jeg meg til å få tilbake meg selv, energi og overskudd :)

Snakket med ei venninne forleden. Hun sa.. Hva skal det bli med oss?!

De mennene som er verdt å ta vare på, er jo ikke single!!!

Hmm.. Nei, de er kanskje ikke det?!???

Vel, da velger jeg å forbli single - til eventuelt en av disse mennene blir dumpet av kona si til fordel for noe dårligere ;))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376845-alene-igjen-for-alltid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jatakkbeggedeler

:) Strålende damer!!

Nei, egentlig gjør det ingen verdens ting! Det er godt å slippe å få energien sugd ut av en egotripp i allefall :)

-Men er jo koselig med en trygg armkrok da ;)

Vi får se :)

Jer er singel og har vært det i tre år. Syns det er helt greit og egentlig veldig deilig… men, en trygg armkrok, og et menneske som bryr seg og passer på meg… savner det oftere og oftere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...