Gå til innhold

Forstørrede ribben

Anbefalte innlegg

Gjest R Løvehjerte

Jeg er en mann på 42. Fikk i sommer en kul på brystet, 8. costa. Den har nå økt sterkt i størrelse, med smerter, slik at det ser ut som om ribbena er hovene. Dette gjelder for tre ribben på høyre side. Har tatt røntgen, ultralyd, mr og ct, uten at det er påvist noen på bildene! Var i forrig uke til biopsi, som jeg venter svar på. Bilder ble også sendt til Radiumhospitalet, da man trodde først det var sarkom. Er det mulig å få slike hevelser etc uten at det det vises på div prøver? Noen formening om hva det kan være eller hva jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376885-forst%C3%B8rrede-ribben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor skjer dette??

Diverse prøver blir et ullent begrep her.

Noe har de sett på bildene, men de har sikkert ikke kunnet si med sikkerhet hva. Da er det naturlig at de går videre med andre undersøkelser.

Det du skal gjøre, er å sørge for å følge legers råd, og om ting drøyer ut, sørge for at fastlegen purrer på evt videre undersøkelser og svar.

Du står selvfølgelig også fritt til å bruke et privat sykehus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...